JJA

utorak, 07.07.2009.

Grinje napadaju



Ili zasto ne zelim vise raditi od doma:

trrrrrr zvono. Dobar dan (muskarac ca. 50 godina, odjelo, njegovan, sve pet)
Dobar dan, izvolite.
Mi smo iz zavoda za stetne cestice i provodimo u ulici mjerenja, smijem li uci?
Mjerkam ga, sto mi zelite prodati?
Prodati? Nista. Samo besplatno izmjeriti koliko je zdrav vas stan.
Polako. Polako. Iz kojeg ste zavoda ono? (ima peh da ja sve te zavode poznam)
Iz zavoda sam bgkkgj (izgovara nejasno i fuflja).
No dobro, ali kod nas nema stetnih cestica.
Ma da, njih ima bas u svakom stanu, tepisi, stofaste fotelje.
Nemamo nis od toga.
Ah, vi ste alergicar?
Ne.
Zasto onda nemate tepihe?
Jer ih ne volim. Ruzni su mi.
Zamisljeno. Nemate tepihe?
Ne.
Hm....
Uzimam zrak da se zahvalim i zatvorim vrata.
Ali...krevet, da krevet sigurno imate ili?! Pa svatko ima krevet, Fräulein. Samo da malo izmjerim u spavacoj, evo sad cu ja, samo da skocim po uredjaj u auto.
Kakav uredjaj?
Pa neku vrstu uvlacnog uredjaja.
Ah zelite mi prodati usisivac!
Prodati ?! (zgrozeno me gleda). Ne! Zelim vam ponuditi besplatno mjerenje stetih cestica i ponuditi k tome besplatno savjetovanje. Sjaji preko cijelog lica.
A i mace su to, maca maca buci buci, mace znaci sve prljavo, sad vec nabacuje zabrinut izraz lica, Fräulein, tu moramo nesto uciniti, moramo nesto...evo samo da pomazim macu.
Moje mace vas ne vole i ostavite ih na miru.
Meni koja mrzim kukce svih vrsta i oblika gura pod nos forografiju stravicno uvecane grinje, ne zelite da ovo puzi po vama ne?
Molim vas uklonite svoju nogu sa mog praga.
Ali vase grinje, pa nisam jos nista izmjerio......
Grinje cu pojesti sama, od frustracije sto sam uopce otvarala vrata, rekavsi to zatvaram vrata. I dalje cujem grinje nesto...

Prosli tjedan je bio lik koji je provodio "mjere poboljsanja telekomunikacijskih usluga u regiji i mjerio nase telekomunikacijske kapacitete" – prevedeno: zelio mi je prodati novi ugovor za internet providera. I garant je tu recenicu ucio doma dva dana.
Koliko jadnih naivnih bakica i mladih mama zabrinutih za zdravlje puzavaca kupi usisivac za 2000 eura na 20 rata bang, jer mjerac iskoristi njihovu naivnost. Vjerujem da se zezne u svakom kucanstvu u kojem ima barem jedan kemicar.
Ja svaki dan operem podove, garnitura za sjedenje je kozna, usisivac imam dobar ali nismo ga ni raspakirali od selidbe, ima tome
tri mjeseca. Nemam potrebe za njime, a nije kostao ni 200 eura.

Prije mjesec dana je bio netko sa nekim kuhinjskim masinama, otvorila sam mu ormar pun od poda do stropa masina - od sokovnika, do rostilja ovih onih, narebranih, glatkih, racletta, kuhala za vodu, tri miksera, rezervne kuh. vage, fondue setova, shake masina, rezalica, ovog onog, ja to sve i koristim, i on meni i dalje nudi neku masinu koju vec imam.bang

Otvaram vrata jer uvijek za susjede rado preuzmem pakete, jer ja puno narucujem zubo, pa i oni meni preuzmu uvijek pakete.

Zovem frendicu koja zivi blizu da ju upozorim, ona suti. Jesi na liniji? Jesam. Upravo sam potpisala. Ne zelim dobiti alergiju. Potpisala si sto? Pa kupila sam taj sistem za dubinsko ciscenje. Ja - ?!?. Pa dobila si otkaz nedavno. Znam, znam i frka mi je ali zdravlje je ipak najbitnije je. Mozes mi posuditi za prvu ratu?

Ovo je bila mala pricica, jer za pravi putopis nikako da ulovim vremena.

- 14:05 - Komentari (41) - Isprintaj - #