JJA

ponedjeljak, 30.10.2006.

Pokloni

Ima ljudi koji nikad nemaju ideje za poklone. Pa pitaju okolo – hej sto da poklonim onoj mojoj prijateljici. Onoj s kojom sam si dobra 8 godina i koju ti nikad nisi vidjela i nemas pojma puno o njoj ali daj mi pliiiizzzz ideju kaj da joj kupim. Ili kaj da kupim decku kojeg si ti upoznala prije 2 mjeseca, a ja hodam s njim 4 godine, al kaj da mu kupim, JA ne znam. Istovremeno te iste osobe vam i u pola noci jesu u stanju nabrojati barem 7 stvari koje si ONE ZELE. I ne, nisu to neke jeftinjave, ili joj on mora pokloniti romantican vikend za dvoje ili laptop ili tak neku "sitnicu".
Pa dajte se malo vise bavite drugima (ne ,ne mislim na "vise tracajte"), a malo manje sobom! Slusajte sto vam drugi govore. Ulovite vibru. Uvijek, ali uvijek znam sto cu kome kupiti, zapravo u pravilu si zelimo vise stvari od CD-a do neke knjige, do kozm. sitnice, vecere negdje i iz tog sarenila mogu uvijek izabrati nesto za trenutnu prigodu. Recimo on ima svoj neki kompjutorski katalog od 800 stranica i ne zna da sam vidjela da je tamo zaokruzio par stvari. Zavirila, prepisala i vratila katalog gdje je bio – u njegovom wc-u LOL. Cak nisu stvari ni bile skupe, ali se uzasno razveselio jer mu nije ni na kraj pameti bilo da bih mu ja mogla takvo sto kupiti. Ili – prije nekih 7-8 tjedana sam pokazala jednoj od frendica otirac za ispred ulaznih vrata – neki fensi smensi, rucni rad, unikat itd. i rekla da je cukreni, ali mi je to previse novaca. I bile smo u tom ducanu prepunom divota cerek dobra dva sata i medjusobno si pokazivale cukrene stvari, svaka kupila sitnicu i to je to. Kad evo nje neku vecer i sva uzbudjena mi daje upakiran poklon i jedva ceka da otvorim – a ono – bas taj otirac, od pisljivih 50-ak eura. Nego, naslo se njih cetvero i svaka je dala malo eurica i kupile su skupa poklon, sto je odlicna ideja! Bolje tako, nego da mi je svaka kupila neki ukrasic, jer ukrasice i dzidze ne volim – volim ciste i nenatrpane povrsine. No ja sam ostala debelo iznenadjena da si je to upamtila, jer smo obje bile umorne, nasle se nakon posla skroz navecer i jos nakon toga isle na veceru.
Ne razumijem ljude koji panicno kupuju poklone 24.12. i kupe obicno neku glupost, precijenjenu ali tko bi stigao misliti na individualne poklone kad morate cijeli shopping obaviti za pola sata. Onda dobijete one mastovite setove za muske sa after shave-om u torbici, dezicem, gelom za tusiranje te u zenskoj verziji s mlijekom za tijelo. Pazljivo biran poklon.rolleyes Vise bi me veselila cokolada za 2 eura ali s punjenjem za koji osoba zna da mi je omiljeni.
Dakle bozicne sitnice kupim sad i zacudjeno promatram sumanite jurnjave na Badnjak. Ljudi - na Badnjak se radi nesto drugo, a ne leti se po ducanima.yes
Ili, kad se ljudi cijelu godinu otresaju jedno na drugo, ne nadju tjedno ni pola sata svjesnih za sebe, ali rodjendani, godisnjice, Bozic – tu su megalomanski pokloni koji bi trebali nadoknaditi vrijeme i paznju i njeznosti?!namcor
Najbolji poklon mi je dao on kad je rekao da je uzeo dan fraj i kupio moj omiljeni film na DVD-u, kad smo cijeli dan bili u krevetu, ljencarili, narucili pizzu i bili isti oni s pocetka veze. Bi li to mijenjali za novu digitalnu kameru koju ce vam uruciti vas voljeni zu ispriku da i danas nije s vama jer posao zove? Ne bi
li bilo ljepse da je novac potrosen na kameru potrosio tako da ako treba sam sebi kupi job-free dan, odvede vas u romaticnu setnju, na kolace i jednostavno pokaze da je tu za vas...gledam to praznicko natjecanje (je u trulom kapitalizmu je to vec pocelo), tko ce u sijecnju prvi bankrotirati i ciji mobitel ima vise piksela i gadi mi se sve to. Pogotovo kad je to Bozic za ljude koji ce se vec na badnju vecerom za stolom posvadjati i nekako uspjeti propustiti svu bit Bozica. Ne, ja ne kupujem cesto skupe poklone. Ali kupim uvijek pomno biranu stvar – knjigu bas tog i tog izdanja, poseban uvez, za koju je mislila da nitko ne zna da ju zeli. Ima ljudi koji rastrube svima koji zele cuti (i onima koji ne zele), sto si oni zele – osim ako nije baby shower ili vjencanje u pitanju, to mi je previse komandiranja ljudima. Vi ste glupe ovce i ne znate mi pogoditi ukus, zato cu vam ja reci cime da me iznenadite. Ja ne vjerujem da ste u protivnom u stanju smisliti ista sto bi mene razveselilo, u tom stilu....mene veseli upravo taj ritual biranja poklona. Ponekad kupim nekome poklon i 8 mjeseci prije njegovog rodjendana, ugledam SAVRSENU stvar i steta ne kupiti ju.
Bila sam neki dan u Jamie Oliverovom ducanu, 80 kvadrata svega samo iz njegove kuzine....malo sam se i cudila kakvih sve stvari ima i da su kao prakticne zujo, a onda sam kupila sitnicu za jednu njegovu obozavateljicu (ne to nisam ja). Onda imam jednu jako dragu osobu, koja si zeli vec godinu dana pravi starinski rasprsivac za parfeme, ali sve je danas moderno i takvih nema (barem ne praznih, a oni koji su puni, miris joj se ne svidja) - ali ja nasla, jedva cekam da joj dam cerek

- 07:19 - Komentari (22) - Isprintaj - #