JJA

ponedjeljak, 09.01.2006.

ebay

Moram li zapravo ista reci ? Vecini nas je ova butiga manje vise poznata. Manje vise koristena i manje vise puta odusevljeno uzviknuto drei, zwei, eins MEINS!!!!!!



Uz napomenu da kupujem samo nove i orginal zapakirane stvari, da ne kupujem kozmetiku tamo jer ne znam kako je bila skladistena, pod zadnje sam postala vesela vlasnica LED diodne lampe za bicikl kupljene za 3,00 eura dok ista u specijaliziranom ducanu u kvartu kosta oko 35 eura, naravno na ebayu sam dobila i racun i garanciju. Odusevljena ovim pothvatom a i nije da malo vjezbam (imam oko 150 pozitivnih ocjena) sljedece na redu su bile sportske slusalice za mp3 player. One koje mi konacno NECE ispadati dok vozim bicikl ili trcim. Marka Sony, orginal zapakirane, nove platila 15 eura u ducanu kostaju 40 eura. Na tom istom ebayu sam prodala neke stvari za koje sam bila uvjerena da ih nitko nece kupiti dok- eh zivot je pun iznenadnjea- netko je to sve kupio za tri puta vecu svotu nego kojoj sam se uopce smjela nadati!

Ovdje mozete naci sve od auta do dizajerskog stola direkt iz tvornice za pisljivih 4000 eura do prekrasne vintage tunike kao i cokolade iz Japana. Sve udaljeno samo jednim pritiskom misa. Pazite na ocjene ljudi od kojih kupujete i kojima prodajete!

Pazite da vam adrenalin, onaj, aukcijski ne skoci kao meni pa bidate samo da bi bilo vase a sekundu kasnije se budite i pitate zasto ste upravo kupili 20 pari istih crnih carapa i uvjeravate bolju polovicu da mu bas ta boja super stoji!
Ovdje mozete naici na entuzijaste poput mene koji traze nesto sto nigdje drugdje nema kao i firme koje uz klasicne ducane provode i e-business i ovdje prodaju tri puta vise nego s one strane ekrana.
Mozete naci teskog shunda i nevjerojatnih ponuda kao kad sam ja bidala na dvije karte Riverdance-a orginal i dobila ih za pisljivih 20 eura, dok je samo jedna karta u prodaji bila 90 eura! Mozete posjetiti prave shopping mallove u rukama poduzetnih pojedinaca a mozete i kupiti macka u vreci, zavisi kako vam je, jel grah pao.

Mozete kupiti robice za klince od mexxa, esprita do oshkosha sve novo a u pola cijene, mozete kupiti prekrasan rucno radjeni nakit s prednoscu sto nije precijenjen kao neki,a ne slazu ga od kopija i staklenih perlica kilo za 20 kuna nego od pravog murano stakla te vam nece naplatiti duplu postarinu sve poradi vlastite neinformiranosti.



Pogadjate, ovaj ironican komentar se odnosi na osobe cijih saka kao i novcanika te amaterizma su dopale neke meni jako drage osobe. I zaklele se-nikad vise.








Mozda vam u vasu rustikalnu kuhinju jos samo fali stara zeljezna pegla i nju cete povoljno naci na ebayu




Mozda vas zavede opis ove navodno moderne lampe!?



Ili pozelite prodati svojih 150 razlicitih limenki manje vise gaziranih pica. I dobijete za to 60 eura?! I jos ih ne morate sami nositi u reciklazno dvoriste....




- 09:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #