< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


…Love me forever…

...nešto o meni....

¤ ime:
ana
¤ prezime:
nevermind
¤ razred,skola:
matematička gimnazija, 2.c
¤ najfilm:
hanibal,legenda o jeseni, časna kurtizana...
¤ najcrtani:
mulan,shrek,kralj lavova...
¤ glazba:
rock,metal,goth
¤ grupe:
evanescence,the 69 eyes,nirvana,nightwish
guns'n'roses,linkin park,HIM....MA PREVIŠE IH JE
¤ hobi:
taekwondo

¤moj msn:
sex.adicted@hotmail.com

...evo malo dobrih blogova...OBAVEZNO IH POSJETITE!!!

....antonela...prija iz razreda

mojrazred..... najluđi razred na cilon svitu.....

....PeYtOn.....hehe.....

domo & gudelj

bubaaa&darky...prije iz razreda

...m!r!..ljubaw moja.

..mlađe kolege..hehe..=)

...gigi.... obješnjenja nisu potrebna

...gigi pjesnik...

...lucija fan club.... šta ljubaw radi ljudima...

....poison_himovka... predobar blog...

..gigi- horny bičes......


















Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us











Image Hosted by ImageShack.us



___________________________




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Image Hosted by ImageShack.us



I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

[Chorus]



Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



She's smiling like heaven is down on earth
Sun is shining so bright it hurts
All her wishes have finally com true
Her heart is weeping, happiness is killing her

She'll be right here in my arms
So in love
She'll be right here in these arms
She can't let go

So hard she's trying
But her heart won't turn to stone... oh no
She keeps on crying
But I won't leave her alone
She'll never be alone

She'll be right here in my arms
So in love
She'll be right here in these arms
She can't let go




Summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things

I walked in town on silver spurs that jingled too
A song that I had only sang to just a few
She saw my silver spurs and said let pass some time
And I will give to you summer wine

Oohh-oh summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine

Oohh-oh summer wine

My eyes grew heavy and my lips they could not speak
I tried to get up but I couldn't find my feet
She reassured me with an unfamilliar line
And then she gave to me more summer wine

Oohh-oh summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine

Oohh-oh summer wine

When I woke up the sun was shining in my eyes
My silver spurs were gone my head felt twice its size
She took my silver spurs a dollar and a dime
And left me cravin' for more summer wine

Oohh-oh summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off those silver spurs and help me pass the time
And I will give to you my summer wine

Oohh-oh summer wďne


subota, 05.04.2008.

post o Hidrantu

nisan napisala post weć stoljeće...nije mi se dalo...niti san imala inspiracije...ALI TADA se dogodilo. moj brat, u jednom od rijetkih (zaista rijetkih) napadaja genijalnosti, spomenuo je Njega. Hidrant. s welikim slowom 'H'. dožiwjela sam proswjetljenje. i odlučila napisati post o Hidrantu.

iako ne znam swrhu postojanja Hidranta.

ne znam sigurno ni što je točno Hidrant.

ali znam otprilike...

Hidrant wam je, dragi ljudi, najwjerowatnije ona plawa ili crwena stwar sa zaobljenim wrhom, otprilike malo wiša od razine koljena čowjeka prosječne wisine, koju u jeftinim zatupljujućim američkim komedijama debilni glawni likowi u napadu bijesa udare nogom, a iz njega prsne woda u wišemetarskom wodoskoku. i smoči debilnog glawnog lika do kože, na što on totalno popizdi i obično kazni jadni Hidrant rafalom iz swog najmodernijeg supersmrtonosnog ali i elegantnog oružja koje je ustwari igračka.

nadam se da sad imate jasniju predodžbu o Hidrantu.

jer ja nemam.

također, nadam se da će mi idući post bit još debilniji od owoga.

za kraj, pozzzzzzzzz miri koja se još uwijek opprawlja od ekskurzije. koja je inače gotowa prije mjesec dana...
ma jebi owo... poanta swega je : kozo, kad ti weć jednom misliš ozdrawit da možemo na kawu??!?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.