31.10.2006., utorak

Zadnji dan mjeseca

Opće današnji dan nisam doživil ko zadnji dan u mjesecu.

Ujutro sam malo bil pred kompom i baku vozil nekam.

Popodne sam bil na faksu i bilo mi je baš super. Kasnije se s dečkima malo glupiral i onda doma pogledal serije koje sam si snimil, a sad pem polako spavat.

Eto, tolko o ovom danu. Skroz sam pozabil i da je Noć vještica!

- 22:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

30.10.2006., ponedjeljak

Putovanje

Ujutro sam malo mamu vozil na groblje kaj je uredila, a onda dedu i baku u Zagorje kaj su upalili svijeće za svoje bližnje.

Popodne malo komp, TV i to je bilo to.

Sad će CSI pa Zakon braće i Kućanice, a u međuvremenu gledam i Vodeni svijet.

Naime znam da sam u manjini kad to velim, al meni su Poštar i Vodeni svijet dobr filmovi! Valjda je to jer mi se sviđa takav žanr!

Bok!

- 19:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

29.10.2006., nedjelja

Beskrajni dan

Digel sam se u 9 i to po novom vremenu!

Luciji nasnimil slike, malo bil na netu i tek je bilo 10!

Do ručka dosada nad dosadom. Popodne stigli rođaci, al nisam baš previše s njima pričal pa sam pogledal zadnju Moto GP utrku gdi je nakon 5 godina Valentino Rossi osvojil drugo mjesto i izgubil prvo!

Pa sažetak sezone Formule 1 i tekmu HRVATSKA - TUNIS KOJU SMO DOBILI NA PENALE!

I malo na net pa CSI, Zakon braće i odoh spavat. Sutra putujem!

- 21:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

28.10.2006., subota

Zakon braće - prison break

Ne znam koliko vas prati ovu seriju, al meni je predobra.

Nisam se mogel strpiti da RTL do kraja emitira sezonu pa sam ju nabavil od ovih kaj imaju adsl pa skidaju, a ujdeno i prvih 7 epizoda druge sezone koji su bili emitirani u SAD-u! Druga sezona još je i bolja i nadam se da bude serija i treću doživila!

Rekel bi vam kaj se događa, al čemu da kvarim ugođaj gledanja!

- 22:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Subota

Ujutro sam mamu vozil kaj je nešt kupila pa me usput naterala u dućan i kupila mi majice, al na svu sreću brzo sam odabral i preživil.

Do ručka sam s Ninijem otišel u grad malo na biljar i tak je to bilo.

Popodne malo smo nešt napravili, popravili jednu ladicu i onda na rođendan. Lucek je danas slavila 13. rođendan i poklonili smo joj DVD player! I to pravu stvar.

Malo sam ih slikal, a onda igral nogomet s njima, doduše stajal sam na kraju ceste kad su loptu raspucale kaj sam ju zadržal!

Malo na net i tak eto doma sam! mah

- 22:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.10.2006., petak

Vraćam ja pločice na mjesto

Ujutro me digli kaj ne propustim dan vele.

Lijepo se najedem, uzmem rukavice, pločice i žlicu (zidarsku) i na dvorište. Moral sam dovršiti vraćanje pločica pred kućom jer nema smisla da hodamo po pijesku. I napravil sam ja to, al kad s autom popodne prek njih prošel malo se klackaju! Hehe

Bil u gradu i ode jutro.

Popodne sam pogledal četiri epizode Zakona braće, Las Vegas i bil s mamom kod dede i to je bilo to.
Navečer sam pogledal Las Vegas i onda onu komediju na RTL-u!

- 22:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.10.2006., četvrtak

Bilo je čak i O.K

Do ručka sam bil čak dva sata sam doma pa sam film gledal, prepisal nešt predavanja i to je bilo to.

Popodne sam bil na Statistiki koja je bila solidna jer sam to čak znal riješiti, a i nije bilo dosadne teorije.

Kupil sam Luciji poklon, bil na večeri i navečer odgledal tri epizode Zakona braće i to drugu sezonu!

Ajmo RTL, otkupite ju!

- 22:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.10.2006., srijeda

Krenulo je s vraćanjem

Ujutro sam odmaral moglo bi se reći.

Popodne smo tata, deda i ja vratili velike pločice na mjesto jer sam ih ni jedan nemre kolko su teške i sad nam je ostalo samo osam komada na ulazu.

Uglavnom kad smo bili gotovi bil sam sav u pijesku.

Navečer sam pogledal Aeon Flux koji nije ništ posebno pa ga i nije baš vrijedno pogledati te poslije toga Galacticu koja je malo dosadna. Da je sadržaj triju epizoda u jednoj onda bi bila dobra!

- 22:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.10.2006., utorak

Trošenje benzina

Utorkom idem u na faks pa sam tak išel i danas. Uglavnom nije bilo predavanja samo nas nisu obavjestili pa je onda asistentica održala neko ponavljanje pa sam malo zezal i na kraju sata mi veli da joj je drago kaj ima takve studente koji malo uljepšaju atmosferu!

Bili smo Mihael i ja kod Tonija u stanu pa na večeri nas četvoro!

Doma sam pogledal prv sezonu zakona braće do kraja!

Ludnica!

- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.10.2006., ponedjeljak

Moj 21. rođendan

Subotu i nedelju sam se zabavil pa je danas bil samo rođendan.

Ujutro malo u grad i doma pred kompom gledanje u ekran.

Popodne mi je rodbina došla čestitati i to je to.

Navečer CSI, Zakon braće i KUćanice za koje jedva čekam da završe jer to više nije normalno! Teško gledljiva je serija jer nije više kaj je nekad bila!

- 22:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21

Od danas sam punoljetan u cijelome svijetu. Sad mi svi moreju kaj hoćeju ak napravim neku glupost!
cool dead greedy mouthwash naughty nut
smokin thumbup wave blabla njami mah
- 11:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

22.10.2006., nedjelja

Zabava

Pozval sam k sebi svoje frendove kaj smo išli se malo zezat u kljet kad mi je sutra rođendan i za čudo svijeta svi su uspjeli doći jer napokon je nedelja bila slobodna.

Zezali smo se, kartali, glupirali i bilo je zbilja O.K

Navečer sam malo serije pogledal i to je bilo to.

- 11:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

21.10.2006., subota

Kros

Ujutro sam baku vozil u Vž na groblje pa onda malo s mamom po dućanima kupoval stvari za sutra.

I popodne sam išel na kros. U jednom selu imali su kros i ajd još sam svježi od kros liga pa zašt ne. Klinci su istrčali svoje i došli mi stariji na red.

Staza je prvo 500 metara uzbrdo, a kak se ide k vrhu sve je strmija i onda spust. Kad sam se počel spuštati zgrčila mi se lijeva strana i mislil sam odustati, al kak je relativno kratka uz malo hoda nizbrdo pa trčanja uzbrodo istrčal sam ju.

i navečer sam bil vani, dobro se zabavil i na kraju zaspalko beba.

- 11:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.10.2006., petak

Gotov tjedan

Ujutro sam si nabavil Zakon braće i sav sretan popodne kad se malo vremena stvorilo išel sam ih gledat. Naravno pogledal sam Las Vegas i M.A.S.H, a onda tu seriju jer prve epizode na RTL-u nisam pratil.

Polako je dan prolazil pa sam i navečr prije spavanja još dvije pogledal.

- 11:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.10.2006., četvrtak

Sretan rođendan Lela!

Danas Lela ima rođendan, al kak je u Zgu česital sam joj prek moba i to odmah u ponoć kad sam bil budan jer sam gledal Galacticu.

Ujutro sam malo odmaral jer popodne sam moral na faks. Statistika je bila dosadnija nego inače.

Malo sam skočil još po gradu kaj sam neke pokupoval i doma navečer. Na TV-u ničeg pa sam i brzo otišel spavat.

- 11:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.10.2006., srijeda

Fajrunt

Danas bi se moglo reći da je posao završen. Doduše ima još nešt posla, al je u biti to to. Ujutro sam malo bil u gradu, a onda do ručka doma na radnoj akciji.

Popodne sam samo nastavil uz to kaj sam pogledal Las Vegas u pauzi.

Usput sam za klub pisal neke i malo gledal TV. Normalan dan, samo kaj sam radil.

- 11:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.10.2006., utorak

16

Utorkom i četvrtkom kad imam predavanja onda mi je malo glupo ujutro raditi, kad nemrem zmučeni na predavanja, al i danas sam eto nešt vani tak malo gledal. Došel su danas spojiti drugi kraj cijevi i eto još jedan dan i gotovo!

Na predavanju je bilo malo dosadno, al mora se slušati, ipak je red.

Bili smo Toni, Mihael i ja navečer malo na večeri pa smo se izglupirali dobro tak da je dan bil više nego dobar!

- 11:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.10.2006., ponedjeljak

Ala napokon

Ujutro me probudio bager. Mislil sam danas malo odspavati, al točno u 8 počel je bager trgati asfalt. Radovi su u završnoj fazi i eto došel i taj dio posla. Kad su napokon bili gotovi onda sam moral to sve počistiti, al to mislim zemlju odbacati, a ne pomesti!

Popodne sam pogledal Las Vegas, M.A.S.H i onda otišel kositi dvorište i na kraju pokosil i voćnjak pa dok sam sve napravil bilo je 19 sati i mrak.

Eto sad su CSI i Zakon braće prošli pa opet muljam ove svoje gluposti! puknucu

- 22:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.10.2006., nedjelja

Rossi

Ne znam kolko vas prati motore kad nijedan naša TV postaja to ne prenosi, al eto ja gledam ih na Eurosportu. I danas je Rossi bil drugi, Hayden je opal i Rossi je uturku prije kraja preuzel vodstvo. Već je šest godina za redom prvak, al današnja trka je bila predobra. U cilj su on i Ellias ušli u razlici od samo 0.002 sekunde, a to oko ne vidi.

Popodne kak je nedelja nedelja sam malo gledal kak majstor navlači Teraplast na zid, čak pogledal malo Everwood-a i navečer CSI i Zakon braće!

- 11:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.10.2006., subota

Doma sam

Skroz me umara ova fizikalija. Non stop nešt se radi, al bit će ubrzo gotovo, bar se nadam. Danas smo čak skočili do vinograda i otfurali jabuke jer tam kao su u podrumu bolji uvjeti.

Navečer nisan nikam išel, nego sam pogledal Daredevila i bil je čist solidan.

- 11:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.10.2006., petak

Al je vruće

Danas sam nekak brzo presurfal po netu i mislim si da neke napišem i postane mi vruće. Moji upalili grijanje i temperatura je ubrzo postala dosta visoka!

Ujutro sam još malo s "meštrima" vani nešt radil tj. pomagal kad je nešt trebalo dodati.

Popodne malo zemlju odvozil i onda čistil jer je danas napokon zaljepil zadnju pločicu.

M.A.S.H je bil dobar ko i inače i eto ode dan.

Idem polako za sat vremena će Daredevil pa da i to vidim!

Noć svima!

- 19:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

12.10.2006., četvrtak

Statistika

Eto, danas je drugo predavanje i to iz Statistike koje mi je i više nego dosadna, al kaj se mora mora se. Sreća je u tome kaj je trajala kraće jer nismo imali pauze pa u tri sata nisam baš totalno otupil. Hehe
- 11:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.10.2006., srijeda

Srijeda

Kad ne pišem tjedan dana postove evo kaj se dogodi, ne znam kaj bi napisal kad se nemrem sjetiti kaj sam radil!
- 11:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.10.2006., utorak

Počelo je

Ujutro nisam ništ posebno napravil osim kaj sam malo pripomogel i bil u dućanu!

Popodne mi je počeo faks. Imal sam jedno uvodno predavanje koje nije bilo ništ posebno.

A kad sam doma došel evo iznenađenje. Stigla je trenirak od trkače sekcije i baš je lijepa.

Sad gledam Blues Brothers kad nema na TV-u ničeg boljeg, a i inače je utorkom slab program!

- 22:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.10.2006., ponedjeljak

Radni ponedeljak

Ujutro sam otfural i natovaril jedno 15 tačaka zemlje pa do podneva malo još i odmoril.

Popodne su došli dečki kaj su dalje nešt radili pa sam gledal, a kad su otišli onda sam s tatom vozil ostatak zemlje i otfural manji dio jer je ima još jako jako puno.

Navečer serija i spavanje!

- 19:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.10.2006., nedjelja

Kud baš danas

Ujutro nisam gledal formulu jer sam spaval kad sam legel u 3!

Uglavnom Michaelu je kad je bil u vodstvu 17 krugova prije kraja eksplodiral motor. Šanse da bude prvak još postoje, al su male! No moram se nadati, ipak sam navijač!

Onda sam malo rekel neke kaj nisam trebal, al je ispalo nakon 3 sata da sam u pravu pa je sve bilo O.K

Malo smo jabuke pobrali i tak, pločice je i danas tipac postavljal, a ja napokon se dokopal neta.

Sad će CSI, a onda Zakon braće - predobra serija!

- 19:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.10.2006., subota

Yesterday all my problems seamd so far away

Ujutro su me digli kaj sam išel s dedom u grad jer je digel novce neke pa da mu ih neko ne otuđi. I doma počnem micati ovu ogradu koju budemo mjenjali i pitam neke kad su me odjednom tak raživcirali da sam potrgal nešt i onda odmah otišel to kupiti novo. I da stvar bude gora kad sam došel doma zakačil sam se za ogradu i napravil rupe na majci pa sam bil lud!!!

Onda sam se smiril, moji vidli da nisu baš u pravu i ostalo je išlo glatko. Pločice su išle ka kraju, a dečki su vani završavali svoj posao.

Spremil sam se van i kad sam curu doma otfural otišel sam po starce koji su bili na proslavi rođendana!

- 19:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.10.2006., petak

Jao, kolko ih ima

I ujutro ja izvadim ostatak pločica.

I onda popodne dođe majstor za pločice, a navečer u pola 7 došli su ovi kaj su kopali nešt. Ušel je s ogronim bagerom u svorište, iskopal dosta, dosta zemlje i da je jednostavno prošel, a ja ni na net, nit pred TV!

Uglavnom, zaspal sam ko beba!

- 19:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.10.2006., četvrtak

Upis

Ujutro sam s Majkijem ošo upisat godinu. Polako smo on, Toni i ja ispunjavali sve te dokumente dok nakon 2 i pol sata napokon nismo bili gotovi.

Malo na ručak i doma.

Moral sam prvo skočiti po komp koji je doniran jednoj udruzi, onda klincima odnesti službene rezultate i onda me sačekal veliki posao.

Odjednom nam dolaze svi majstori! I sad sam popodne izvadil 48 pločica, a malo manje me njih čeka sutra.

Popodne bude i ovaj u kuhinji nove postavljal i tak.

Malo večera, net, CSI i eto prođe četvrtak!

- 22:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

04.10.2006., srijeda

Kiši li ga!

Ujutro sam naravno provel doma pred kompom jer uz ovu kišu nema smisla izlaziti!

Onda sam u podne mamu otfural u školu, vratil frendu BUG i odmah otišel po sestru u školu.

Popodne malo TV, komp i eto to je to.

Navečer sam upisival rezultate zadnjeg kola u tablicu i onda pogledal Galacticu! Nije ko Zvjezdane staze, al je bar neke od SF na toj televiziji!

- 22:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

03.10.2006., utorak

Cross liga - 15. kolo

Ujutro mi je mama uvalila još par papira pa sam ih do 12, uz šetnju malu po gradu sve prepisal i isprintal.

Popodne sam bil u vinogradu kaj sam neke teže poslove napravil i onda doma otišel pa na cross. Malo smo se zabavaljali do trke.

I vrijeme je bilo O.K. Kolko sam videl par ljudi je rušilo rekodrde, ja svoj za 5 sekundi, a sestra svoj za čak 14 sekundi! Podjela nagrada bude polovinom 11 mjeseca kad je ovo bilo zadnje kolo pa sad sljedi tiskanje biltena, nabavka darova i sve tome slično.

Malo sam sad sestrični pomagal pisati zadaćću iz matke i polako idem spvat, umor je prisutan, al pem zato jer ak ranije legnem nisam drugi dan tolko umoran, makar se naspaval ko i inače!

- 21:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

02.10.2006., ponedjeljak

Kosim ja kosim

Ujutro sam se napokon naspaval, a kak sam bil sam doma nisam se baš pretrgel od posla.

Popodne sam pogledal Umolovce, dobar film i onda pokosil dvorište, kaj ne ispalo da ništ ne radim. Onda M.A.S.H i sad će večera. Navečer je CSI: Las Vegas, Zakon braće i Kućanice, a onda opet spavanje.

Bok

- 19:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.10.2006., nedjelja

Tooooooooooo

U 7:50 zajednem pred TV. Krenula je VN Kine i nakon 1:32h Michael Schumacher je stigao do 91 pobjede u karijeri, 7 ove godine te preuzeo prvo mjesto u poredku vozača! Istina i Alonso ima tolko, al Schumacher ima pobjedu više! Do kraja su još dvije trke i bilo bi super kad bi otišel ko svjetski prvak.

Sad idem malo tatu gnjavit dok roštilja. Popodne malo ljenguzenja, a onda me mama zaposlila. pa sam tri asta pisal u wordu planove i ko zna kaj sve. Navečer CSI: Las Vegas i Zakon braće i još malo na net i onda sam zaspala jer sam bil preumoran!

- 22:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!