05.06.2006., ponedjeljak

I've survived

Preživjeh i današnji dan. Jučer asm bil ajmo reć bolestan pa danas nisam očekival neko bolje stanje, no eto moral sam hoću-neću na faks. Imal sam danas programiranje, prezentaciju iz komuniciranja, kolokvij iz engleskog, prezentaciju iz isupa i na kraju nadoknade iz računovodstva. Sve je prošlo dosta dobro jedino mi je žal kaj nisam pročital nešt za taj kolokvij jer bi inače i riješil zadnji zadatak, al pošto dosad imam maximum ne bi smjelo biti loše na kraju.

Danas sam predal četvrtinu zadaće, al zbog dobre volje asistentice dala nam je da ju predamo do kraja tjedan pa eto nadam se da budem stigel ju završiti.

I tak me usput boljel trbuh, umoran sam bil jako iako sam se dobro naspaval.

Navečer pojel neku zdravu večer (sir, paradajz, acidofil), pogedal malo Balkan INC. i sad idem spavat.

Noć ekipa!

- 23:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!