08.01.2006., nedjelja

Sunday nije nužno sunny day

Iako naslov nema veze s mojim postom jedan je od rijetkih koji su mi baš fora jer kak inače se nikad ne mogu dosjetiti nekog naslova, ovaj danas mi je baš simpa!

Ujutro nisam videl prvu vožnju Janice jer sam ju prespaval, al sam videl Ivicu i mislil pa Hvala Bogu napokon neke. Do ručka smo sestra i ja bili prek igrali se s Ninom i pričali s Lelom.

Poslije ručka smo gledali Janičinu majstoriju i Ivičinu ludoriju! Mislim, ko i svi naši nogometaši jako puno, da bi bilo vrijeme da Ivica napokon neke odvozi kak treba!

Malo sam onda u sobi čital treći dio Kronika iz Narnije i u četiri kad sam mami neke printal videl sam da na HBO-u je LOTR Povratak kralja i onda 2 sata provel gledajući film po četvrti puta!!!

Na net, sa sestrom jedan film pogledal i evo opet pišem svoje gluparije. Svima laku noć, a ja evo idem dovršiti tu knjigu!

- 22:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!