07.01.2006., subota

SuBoTa

Ko i zadnje dane digel sam se u 10 ujutro. Odgodili si veleslalom u Sloveniji, a to je valjda zato jer nisu svima napravili vize jer im staza zbog male površine države ulazi u Austriju!

Složil sam si sobu, a onda sam na katu raskitil bor. Mama je kuhala, a ja sam skidal kuglice. Kad sam završil, onda sam ga bacil kroz balkonski prozor ispred kuće jer da ga nosim kroz stan ne bi usisal iglice narednih godinu dana.

Popodne sam malo neke radil na kompu, pogledal Everwood i uz tuširanje došlo je vrijeme da krenem van. Išli smo cura i ja dosta rano kad smo išli pogledati izložbu malih životinja. Bilo je zečeva, golubova, kanarinca, raznih vrsta ptica i kokoši. Kak sam društvu složil kompujtor besplatno smo ušli unutra pa smo odigrali tombolu i dobila je cura u paketu pastu za zube, upaljač i još neke, al se nikak nemrem sjetiti kaj. Otišli smo u kino, malo se smrzli jer slabo su grijali, a film je trajal prek 2 sata! Na pizzu i polako je prošla večer. Malo sam još doma i TV gledal pa sam legel tek u pola 2! Ova kasna spavanja me budu ubila!

- 22:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!