05.01.2006., četvrtak

Today, heute, danas

Dan mi je začudo počel jako dobro. Ujutro mi je bilo toplo u krevetu, a ne prevruće ko zadnjih par dana pa mi je prvi dojam odmah bil super. Najel sam se i pročital jučerašnje novine jer deda još nije donesel današnje i skočil na kat da odlučim kaj bude za ručak. Malo sam i snijeg odmetaval, ovo kaj je ujutro napadalo.

Popodne su bile pripreme za utrku, tj. ništ posebno nego ko i uvijek čekanje. Napokon je krenula trka i s relativno suzdržanim načinom skijanja Janica je završil sedam. U "poluvremenu" sam večeral i nakon večere opet me trbuh boljel! Moral budem doktoru jer ovo više nije normalno.

I krene druga vožnja i Janica ostane bez štapa! Mislil sam si jao, ne gine joj 12 mjesto kad na cilju prva! Prva i još kak prva! Poboljšala se za 4 mjesta i kao treća završil sveukupno!

Došli su Lela & Nino i malo sam bil prek kad me zovu doma! Mislim si koji je razlog, a razlog je da sam predugo bil prek!!! E pa to je nevjerojatno! Mislil sam da je ta faza prošla, al ovi moji su očito još ...................!!!!!!!

Sad bum valjda pogledal Sakupljač kostiju pa na spavanje! Sutra je novi dan!

- 21:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!