30.10.2005., nedjelja

James Bond

E ono kaj sam jučer dugo ostal budan značilo je i moje spavanje do 10. Kak danas ne rade krafne pojel sam one fine kroasane 7 days pa sam do ručka moral čistiti sobu. Naime na ormaru se nakupilo veša kojeg sam samo slagal na kup pa je hrpa bila poprilična i došlo je vrijeme da ju smanjim u prijevod nije bilo mjesta za novi veš! :-D

Popodne prvo je bil Everwood, počela je nova sezona, a onda uz malu pauzu Školske tajne. Onda je došla Lucija, a za njom cijela ekipa pa smo se „družili taman do početka Jamesa Bonda.

Kao prvo pratim serijal, al ovi dijelovi s Rogerom Mooreom su mi malo koma. Kak je on sve duže glumil u serijalu filmovi su postajali SF, al opet kak nije bilo ničeg drugog pogledalo se. Malo na net pa BB koji je sad postal zanimljiv zahvaljujući novim stanarima. Čini se da bu naš Ivan neku zbaril! I evo opet sam na netu jer nedjelja ko nedjelja nema ničeg.

Uh i big news. Na kabelskoj nam sad radi i HBO pa bude i novih filmova jedino je problem kaj počinju u osam, a onda mi sestra gleda BB i ne znam kak ju budem izbacil iz sobe!

- 21:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!