20.09.2005., utorak

Cross liga - 13. kolo

Digel sam se tek u dobrih 10 uri! I već su u kuhinji imali razgovore. došla je bakina šurjakinja i njen sin pa su bla, bla, bla! Malo sam se pojavil reda radi. Do ručka sam opet malo Ninu usrećval. Popodne sam si lijepo sel pred TV i pogledal Jamesa Bonda. I 10 min prije kraja je došla je ekipa iz Petrinje po pianino! naime moji već 3 mjeseca prodaju pianino i niko se ne javlja. Jučer je zval tip i već danas došel po njega. S puno muke smo ga natovarili u furgon i krenuli su. Ima "kreten" 300kg! Al ima TV kartica snimanje tak da sam si odgledal film do kraja! Do pola 6 sam pogledal sve serije koje su HRT, NOVA i RTL prikazivali i otišel na cross! Bilo je blatno, hladno, no kak sam lud trčal sam! Danas sam bil treći, Mihael drugi. Kak nosim naočale u šumi nisam nike videl tak da sam ko i ostatak društva bil dosta sporiji. Pogledah Bitange i taman si mislim idem na net kad zauzet telefon! Zove jedna žena da bi oni došli po pianino! Nema je 2 mjeseca i sjeti se dan prekasno! Koja genijalka! Idem se tuširat jer se napokon kuća zgrijala! Laku noć, klinika je za 35 min!
- 20:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!