19.09.2005., ponedjeljak

This are the voyages.........

Digel sam se u 9 i kak mi je bilo dosadno otišel sam u grad. Kupil sam si neke stvari i vratil se doma. Pročital sam novine do ručka i otišel pred mamu jer je kiša padala međutim nisam ju našl pa sam otišel do comp shopa kaj sam neke pogledal. I tak je počelo jedno kišno, tmurno, hebeno popodne. Malo sam gledal TV pa se igral s Ninom, a opet i krepaval od dosade! Pogledal sam Bitange i princeze i onda je došel kraj. Danas je bila zadnja epizoda Zvjezdanih staza. Serija je bila bazirana na priči iz jedne serije iz Picardovog vremena tam gdi je Enterprise uništil bord Zvezdane flote koji je imal uređaj za skrivanje. jako mi je žal kaj je serija završila jer znam da se ne snima ništa novog, al se iskreno nadam da bude HRT pustil opet reprize neke Zvjezdane staze pa bile to DS9, Enterprise NX-01, NCC 1701, NCC 1701-D ili VOYAGER!
Sad ovo našvrljam i počinje mi baš CSI: New York. Noć!


It's been a long road, getting from there to here.
It's been a long time, but my time is finally near.
And I can feel the change in the wind right now. Nothing's in my way.
And they're not gonna hold me down no more, no they're not gonna hold me down.

Cause I've got faith of the heart.
I'm going where my heart will take me.
I've got faith to believe. I can do anything.
I've got strength of the soul. And no one's gonna bend or break me.
I can reach any star. I've got faith, faith of the heart.

- 20:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!