12.09.2005., ponedjeljak

Najljepši dan

Spaval sam do 10. Kak je jedino mama bila doma i pisala si pripreme za školu tak sam ja danas kraljeval. Lijepo sam se najel uključil DVD i gledal ga do 13. Onda je došla sestra pa smo ručali i onda nastavim čitati BUG. Nakon toga skočim do Fafice po cd i zavali se na krevet. Onda mi nije vrag dal mira pa sam se spojil na net jer sam odlučil flashirati BIOS! Kad sam to počel molil sam se samo da mi ne nestane struje i da skinem pravu verziju i da je sve pošlo kak treba dokaz je da sad mogu pisati blog! Čital sam na forumu da je prva verzija malo nestabilna, al da je ova nova kak treba pa se moralo neke poduzeti. Večera i skupila se ekipa pa sam pogledal Bitange i princeze, Zvjezdane staze i sad sam na netu! Još malo pa počinje CSI i onda JAG i sad mi nek neko veli da to nije kraljevski dan!
- 20:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!