22.07.2005., petak

My heart beats like a drum

Probudil sam se u osam (najranije ove prazinke) kaj sam vozil mamu k doktoru u Vž. Dok je ona to sređivala ja sam malo prošvraljal po gradu, a kad sam "svršil" kupil sam si 24 sata i čekal ju u autu.
Zove me Mihael i pita a sam u Vž-u, a pazi kolke su bile šanse da jesam. Uglavnom ide u subotu na more pa mu je trebalo nešt videti. Čuj znam da ovo čitaš pa očekujem razglednicu!
Do ručka smo došli doma, a baka je napravila neke kaj opće ne volim no radi mirnog popodneva i to sam prežvakal.
I oko tri sam uzel bušilicu, stavil gore četku i otišel šmirglat onaj stup kaj smo ga jučer postavili, a onda ga čak i pofarbal! Skoro sam se imenoval nekim herojem, no mama me zadnju sekundu spustila na zemlju! :-D
I negde u 17 sam već bil tolko pospan da sam si sel u auto pustil LP legel na volan i zaspal! Spal sam pola sata pa mi je na licu ostal flek od volana!

Pogledal sam ST-ove i otišel trčat. Malo sam se razbudil pa idem sad gledat vaterpolo. Pozdrav svima!


Pitanje:
- "Koliko ima država u Europi?"
Odgovor:
- "Tri."
Pitanje:
- "A koje tri?"
Odgovor:
- "Europska unija, kandidati za Europsku uniju i Bosna i Hercegovina."


Prala Fata na potoku rublje na starinski, ručni način. U tom trenutku se sa planine odvali komad kamena i pogodi Fatu u glavu i ubije je. Nešto kasnije dolazi Mujo i vidi Fatu kako mrtva leži u potoku i kaže:
- E, jebem ti sreću, već mi treću veš mašinu sjeb'o kamenac.

Da perilica dulje živi dodaj _ _ _ _ _ _ !

- 21:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!