20.07.2005., srijeda

Napokon

Skoro je ponoć. Obično pišem blog oko 9, no danas je sustav bil očito raspoložen. Prvo mi nije dal da stavim komentar na 2 bloga, a onda ni da napišem svoj. pasmaters

Ujutro sam kosil dvorište u biti voćnjak jer je trava malo narasla pa ga je grdo za videti, a opet volim kad zgleda ko nogometno igralište, samo kaj nesmem na njemu igrati nogomet.

Sjednem na predragi kauč kad zove tata da dojdem po njega kaj ga otfuram po skuter jer je servis gotov. Uspel sam sestru nagovoriti da ide s menom kaj mi kad pem doma ne bude dosadno, a onda pazi nju veli da ide, al samo ak pem s njom na kavu! Pa normalno da idem!

Malo sam na semaforu jednom tipu oduzel prednost pa mi je trubil, al kad se vukel ko deva.

A dan ne bi bio dan da mi opet nije bilo dosadno tak da sam do bračnih voda grijal kauč.
Njih sam pogledal pa ST-ove i onda vratil mi se moja mutavost.

Kak već pa 3 tjedna nema cross lige tak mi je sinula ideja da odem do vinograda to je 1300m dok cross staza ima 1550m, a to je tu negde. Samo je fora u tome da je cross staza skoro pa ravna dok ova od početka do kraja ide uzbrdo. Naravno o vremenu neću ni pričati, no bar sam se malo rekreiral.

U vaterpolu smo pobijedili rumunje 6 : 4 i ušli u osminufinala!

Pozdrav vama koji čitate moj blog, a naročito mojoj ekipi kojoj ni traga, ni glasa!



Prodaje Mujo sladoled na nudističkoj plaži i prilazi mu jedna dobra ženska i traži sladoled.
Gleda nju Mujo od glave do pete i daje joj sladoled. Pita njega ta ženska:
- Što je papku, zar nikad nisi vidio golu žensku?
A Mujo će njoj:
- Nije to, nego gledam odakle ćeš mi platit.


Putovala jednom časna sestra auto-stopom. Stopira ona nekih dva sata i nitko da joj stane. Poslije još sat vremena uzaludnog stopiranja zaustavi se Mujo i poveze je. Za vrijeme vožnje časna upita Muju:
- Kaži mi Mujo, kako to da si ti stao, jer ja stopiram već više od tri sata i ti si prvi koji je stao.
Mujo se okreće i ponosno odgovara:
- Svaki Batmanov prijatelj je i moj prijatelj!!!

- 23:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!