19.07.2005., utorak

Piši blog, a Piki se razlajao

Nakon početnog umivanja vratil sam se u krevet i pročital treći krimi roman kaj izlazi u večernjem tak da je službeno buđenje bilo u 11 sati.

Bilo je vruće pa sam vrijeme do ručka provel u dnevnoj na kauću!

Popodne sam se malo sedel pred kompom i očistil sobu jer me mama skoro izludela sa stalnim govorenjem: "Počisti sobu ili............" Pukne čovjeku film pa složi i sobu.

I u tri je došel tata s posla. Ima ju na poslu Ladu nivu. Bil je na terenu negde tam gdi je i vrag rekel ajde bok i tak su zmazali auto kak da je bil na rally-u nekom. Lada je bijele boje tak da ju je blato potpuno promjenilo!

Pa se malo gledal Tour de France, Bračne vode i onda sam sestru izvel na pizzu. Bolje to neg da se učim.

Sad sam pogledal ST-ove i do JAG-a nemam pojma kaj budem radil. Pozdrav.


Za vrijeme jednopartijske demokracije pita učiteljica Ivicu:
- Ivice, tko je najveći ratnik za kojeg si ikada čuo?
Ivica odgovori:
- Josip Broz Tito.
Na to ga učiteljica pohvali i kaže:
- Sjedi, petica.
Ivica sjedne, skrivećki izvuče ispod klupe jednu sliku, pogleda je i šapne:
- Izvini Rambo, ali karijera je karijera.


Pita učiteljica đake:
- Recite za što se upotrebljava biber?
Ivica se javi:
- Za spavanje.
Učiteljica ga pita:
- Kako to misliš, za spavanje, Ivice?
- Pa lijepo. Moj tata kaže svaku večer mami:
- Daj da ti ga zabiberim, pa da bolje zaspiš.

- 20:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!