15.07.2005., petak

Svakodnevica i Harry Potter

Opet sam dugo spaval no to je razumljivo jer sam ipak na praznicima.
Popodne mi se ostvaril san, a to je da sam opet bil sam doma kad su moji otišli u vinograd pa sam cijelo popodne gledal TV!
Navečer sam išel van tak da je dan bil tipičan, al neradan.

Harry Potter

Nisam ovisnik i fan, no pročital sam dosad svih pet knjiga i to čak ovu petu i na eng.
Pogledal sam i sva tri filma i pročital one dodatne dvije knjige.
I tak ovu noć u ponoć kreće u prodaju šesta knjiga Harry Potter i princ mješane krvi.
Nisam lud da ga odem kupiti ili da u redu stojim, al čekam da pročitam knjigu. Neko bi mogel reći da imam previše godina za to, al ne bi rekel jer ak se gleda popularnost knjige, čitaju ju svi, od mladih pa do starijih!
Nisam još knjigu pročital, al po prethodnima trebala bi biti bolja, jer kak serijal napreduje jedna je bolja od druge!


A ako neko mrzi lektiru, Harry Potter je spas!

Pita policajac Muju:
Jesi ti pijan?
Veli Mujo: nisam
A sad ćeš mi reć da si trijezan.
Jok, kaže Mujo.
Nego bolane pa kakav si onda?
Veli Mujo Taman, taman!

- 19:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!