07.07.2005., četvrtak

Identitet

Obično na blogu pišem o tome kaj mi se događa tijekom dana, al kak danas nisam nike posebno napravil osim pogledal film (Bourneov identitet) koji mi je dal inspiraciju za ovasj post zato ću pisat o identitetu!
Prvo malo o filmu. Film je sniman po knjizi pa mu je i vrijednost automatski veća od onih tipičnih američkih špijunskih filmova. Govori o tipu koji nema pojma koja, a kak film traje tak se sve više i više prisjeća.
Al identitet nije samo ime. Identitet je nešto što si čovjek sam s vremenom stvara i po tome a drugi znaju.
Jedan dio ljudi kroz ima svoj jedan te isti identitet i takvi su pred svima. Dobro on se malo mijenja jer opet moramo biti i fleksibilni, al tu je u pitanju ponašanje.
Ima opet i ljudi koji se prilagođavaju okolini više pa to malo čudno izgleda.
I nakraju postoji kategorija po meni odvratnih ljudi koji se mijenjaju, al ne da budu kulturni, nego od sebe rade budale tj. potpuno se "uližu" okolini i glume da su nešto kaj nisu. Takvi ljudi prvo ispadnu glupi jer glume neke kaj nisu, a drugo često ih i zamrze ljudi koji ih znaju duže vrijeme!

Imati neki svoj identitet znači znati tko si i kakav si! Niko nevoli ljude koji su ono kaj drugi od njih žele da budu jer jednog dana to ih i košta!

- 20:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!