02.06.2005., četvrtak

Pinokio

Naslov je to pjesme Psihomodo popa poznatoj većeini koja ne sluša narodnjake! Bljak!

Danas nisam bil na faksu tak da sam na miru mogel spavati do 9, no jesam li? E pa nisam. Moji namjeravaju promijeniti parket u dnevnoj sobi pa je u pola 9 krenula rasprava na tu temu te sam se ja mogel pozdraviti s spavanjem. Zdigel sam se, malo zabavil Ninu i u Ivanec. Nike posebno čist da se malo prošećem. Kad sam došel doma krepaval sam do ručka. Poslije sam bil na kavi do tri i došel doma. Malo opet zezanje Nine pa vratim kazetu (ko još gleda kazete?!) i stigli Lela i Nino. Malo se s njima raspričaš i eto već je 20:20. Sad na brzinu napišem blog kaj ekipa nebude deprimirana. Idem pogledati Kućanice, Kevina Hilla pa pročitat teoriju sustava i spavat jer se sutra radi teorije i rano dižem.

Ali moram prvo još malo o cross ligi.
Istrčavanje svog osobnog rekorda koji je sve bliži rezultatima nekih malo bržih od mene popel sam se na drugom mjesto u ukupnom poretku! Prvo je čini se nedohvatljivo, ali sezona je duga pa se treba nadati. Mihael kad se vrati rast će u poretku! Stoga ko zna!

Ich gehe! Bok!


I da, ova slika predstavlja jedan od mojih snova!
- 21:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!