27.06.2005., ponedjeljak

Jad i još veći jad!

Dignem se u osam da pogodim ko sam.
Obućem i hlače da ne vide se gaće!

Trenutak inspiracije! Pijan pjesnik.

Prvo sam skočil u grad po sok kad je majstor došel lakirat paket pa mu moraš neke ponuditi. Onda kad je došel pa sam ga malo zaj..... i otišel do jednog čovca.
Došlo 12 sati pa sam gledal TV sve do tri kad je došla Nina i tak sam ju pol sata čuval, a onda tipično popodne hodanja okolo, naokolo.
Moja baka ima patke pa sam se smijal kak su se kupale u vodi koju im je tam stavila.
I tak je došla večer, a kod mene doma počela svađa koja je potrajala jedno duže vrijeme, al sam reda napravil.
U pola 9 je došel majstor, polakiral zadnji put parket i sad je kuća sva u laku tj. u mirisu.
Malo sam pogledal CSI i čini mi se da je to bila zadnja epizoda!
Zake sad mrziti ljeto?
Pošto se nike ne učim, i završile su sve serije to znači da nem imal kaj gledati! Jadan ja!

I recenzija Ratova zvijezda 3.
Film je mrak! Malo je jače mračan, ali ima komičnih trenutaka. definitivno je bolji od prva dva dijela, al zaostaje za Gospodarom prstenova i to na široko.

- 21:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!