19.06.2005., nedjelja

Cirkus formule 1

Ovo moje buđenje u 8 pa prisiljavanje da se dignem do pola 10 koštaju me popodnevnog umora. Al kak sam ujutro sam sebi naporan tak mi je i ovo jutro bil dosadno.
Tak sam se naručal i za sva čuda svijeta uzel sam knjigu u ruke! I to najdeblju koja ima. Organizaciju poduzeća i pročital sam poglavlje o etici i to od slova do slova. Kak se dugo nisam ništ učil izgubil sam naviku za učenjem tak da je ovo bilo neko novo iskustvo. Kak u kući nisam imal mira sel sam si u auto kaj mi nije bilo uopće pametno jer mi je poslije tog bilo sat vremena slabo. I onda malo pričanja pa me Dado nagovaral da se vozim s bicima, ali uzaludno, pa film i eto stigla večer. Pošto su moj deda i baka bez dnevne sobe jer se još postavlja parket gledanje formule nije bilo u planu. Ali nekak sam se snašel i gledal na preskokce.
I onda iznenađenje na startu. 14 bolida povuklo se u bokseve dok su njih 6 odvozili cijelu utrku! Ajd Michael je pobjedil i time napredoval na tablici! Al mi je najdraži bil Monteiro kojem je ovo bilo prvo i vjerojatno i zadnje postolje u karijeri! I sad idem spavat jer sutra imam ispit na faksu! Sretno!

- 22:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!