15.06.2005., srijeda

Teorija sustava

Koštala me danas pola dana!
Danas sam na faks išel po potpis iz matke i dobil ga čime sam popunil potpise i sad mogu na miru testirati indeks. I onda sam ostal čekati konzultacije da vidim zašt nem dobil direktno ocjenu u indeks iz TS. I čekam i čekam i čekam i čekam i čekam 5 sati i napokon dođe prof. U petak je rekel uvjete i mislim si ja da sam individualni zeznul kad veli on da su sad uvjeti svi zadaci i prođen individualni! A pošto nisam bil na jednom zadatku eto neda mi ocjenu makar sam prošel individualni, a u petak je rekel da smijemo imato 18 0d 20 zadataka, a ja sam imal 19 od 20! Al usmeni je tak reda radi!
I doma sam išel busom! E zadnji mi je to put!
I dojdem doma, sjednem na skuter i Fafici otfuram neke pa u auto i po mamu s kojom sam moral u dućan kaj je naravno potrajalo i eto me malo na netu. Idem sad gledat TV Bumerang i NMK pa malo Warcraft i spavanac!

- 19:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!