10.06.2005., petak

Slikanje

Napokon petak i kraj tjedna, ali i službenog dijela godine na faksu, no prava stvar tke počinje. Pošto je petak pa mi nastava počinje tek u 12 mogu na miru duže odspavati i mislil sam se dići u 8 no u 9 je tek bilo to pravo buđenje. Malo novine pa komp i odem na faks. Danas je djelil potpise iz Teorije sustava i govoril nam ko ima pravo na potpis i ko ima pravo na upis ocjene u indeks ili ko mora na pismeni!
I pošto sam izostal jedan zadatak jer sam završil na infuziji nisam se nadal upisu ocjene nego oslobođenju od pismenog. I počne on čitati ko ima pis ocjene i pročita mene i veli 3! E skoro sam opal u komu. Opće se tome nisam nadal, al u stvari smije se dva puta izostati s vježbi i jednom iz predavanja! Al ne bi sve bilo tak lijepo da nemoramo čekati utorak kad bude objavil rezultate zadnjeg zadatka o kojem još puno ovisi, no nadam se najboljem, jer nada umire zadnja! I onda odmah doma jer se Fafici uvijek žuri.
I tak kad sam stigel opet malo po kompu, pa ipak mi je to zanimanje, i na slikanje.
Dođem ja na rentgen i poslika me u tri poze i veli nalazi u srijedu! Kaj je on normalan?! U utorak mi je cross. Kak god bil ja na cross idem! I opet doma spremit se jer sam išel van. I tak mi je vani bilo super jer se sutra moram učiti komunikologiju! Good night!

- 23:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!