08.06.2005., srijeda

Amazonka

Eto danas sam se i nervozan digel. Kak god da mi nije bilo upitno da prođem eng., ali svejedno rekel sam starcima pa sam moral proći.
I matka prođe i eto rupe pa sve do ispita. Malo živciranja i hodanja u krug pa kašnjenje ispita i eto dođe ispit.
I da sam mislil da bude tak, bilo bi mi super, a ne kaj sam se bezveze živciral. Pošto mi eng. i nije loš, osim gramatike eto dobil sam četvorku. Juhu napokon i ja da dam neki ispit. A da i to velim i Dijana je prošla kaj znači da još malo i eto ti druge godine, bar kaj se nje čini.
I onda sam teoriju standardno provel u dobrom društvu s ekipom.
Doma sam malo se dosađival i eto me na netu. Pokušavam pisati blog, no razgovaram s curom iz Ukrajine prek ICQ-a i nikak da složim reč. jer odgovori dolaze, a ICQ treperi ko lud. Ne znam kaj je to no jučer neka mala iz Hong Konga i sad kad dovršavam blog neka iz Turske. Eh, ali je O.K bar neke znaš više.
Sad sam pogledal TV Bumerang i uspoređujući ga s NMK daleko ima slabije fore nego NMK, no ima potencijala. Ak nike drugo bar neka domaća serija.
I danas su objavljeni rezultati jučerašnje trke.
Eto još sam drugi u poretku. Bilo je koma bežati po blatu međutim nije ni opet tak loše. Kad si mali blato je zakon, a kak si stariji pa si sam moraš prati patike tak ga i mrziš!
Najbolje mi je bilo kaj je sad došlo do ozbiljnog natjecanja bar kaj se tiče obiteljske kategorije. Jedno tri obitelji vode sve čalnove koji mogu trčati da skupljaju bodove pa je rivalstvo veliko.
Kad sam prvi put trčal onda sam u cilj ušel pa ne baš preveć iscrpljen pa su mi rekli da u svojoj kategoriji trčim ko rekreativac! Al sve u svemu sljedeći tjedan je zadnja trka i to je koma jer je 2 mj. pauze pa ode kondicija, ali je u neku ruku O.K jer me koljeno toliko boli da kad bi sutra moral trčati zrušil bi se na prvom zavoju!

- 21:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!