07.06.2005., utorak

Mihael

To je kolega s faksa! Dečko koji baš i nema preveć sreće! Osim kaj je i lijenčina nema ni sreće u nekim aspektim života. Hoće sudjelovati na cross ligi međutim spriječen je rasporedom na fakultetu i danas kad je trebal napokon dojti nije mogle jer je trebal odraditi kaznu iz organizacije koju je zaradil ni kriv ni dužan i onda mu profesorica nije došla. Moral je raditi neke kaj nije trebal, a k tome to nije mogel ni pokazati. Inače mu je O.K.
Danas sam ujutro upalil TV i vidim vratili se pokemoni. Opet će krenut ludilo među djecom. Sličice, albumi pa ona pitanja ko je najbolji pokemon i koji bi ti htel biti!
I na faksu matka prošla začuđujuće brzo, dobro ne baš prebrzo, ali ne i sporo ko inače.
I onda odemo doma i tak sam do ručka se vozil s skuterom po gradu, a popodne malo TV, komp i onda na cross.
Ne znam kaj me to goni da idem, ali volja je jaka. I kad sam popodne gledal kak kiša vani pada mislil sam si kak bu mokro i bilo je. Krenuli smo mi i 2/3 staze koja je zemljana bila je tak smicna da sam jedva ostlan a nogama, dok je ta 1/3 bil grozna jer kak sam nakupil blato tak sam dizal kamenje i nosil ga sa sobom te sam bil čak 31 sek sporiji nego prošli put. Sve u svemu bil sam u blatu do glave, ali se splatilo. Sad napišem blog i idem pročitat handout-e iz eng. kaj bum sutra neke znal na usmenom, a nadam se da ga ni nebude! Wish me luck!

- 22:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!