23.04.2005., subota

ALERGIJA

Hello blogovci.
Dignem se ja ujutro rano i na TV-u pogledam film za djecu - "kak je bil super nemreš vjerovat".
E onda dođe 11 i odem kosit travu(ne maricu) i kad sam bil gotov počelo je. Alergija is back! I ja kišem, šmrcam, peku me oči, ali nakon sat i pol prošlo i to. Popodne me mama dotukla i moral sam posisati sobu, tužno, ali napunil sam vrećicu do usisavača. I onda sjednem i pred TV i treći put gledam Bladea koji mi je još uvijek dobar, ali to nije sve. Dobil ja zadatak i složiti sobu. Ovaj put je patila kanta za smeće - odnekud samo papiri padaju, tj. fotokopije, no tak je to kad si na faksu.
I evo došlo veče i ja na net pa neki film jer danas neidem van.

Ja mrzim alergiju!

E danas neće biti vica nego sam danas ujutro gledal snimku Bitanga i princeza pa evo fore iz serije:

Veli znate gospon zake je onda dobila otkaz ko mene.
Ne znam
E jučer je baki s unukom preporučila kao novu verziju Heidi, 16 šveđanki na benzinskoj pumpi, a dan prije je za film Teksaški masakar motornom pilom rekla djetetu da je to dokumentarno pustolovni film.

- 19:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!