18.04.2005., ponedjeljak

Ne znam

Uh počinje tjedan, stigo ponedjeljak. Danas ujutro otfuram komp na čišćenje i da mu promjene paste na procesorima i utvrde eventualne kvarove. To me koštalo 120 kn, ali čini se bila je dobra investicija!

Na faksu opet engleski i opet jedna dosada. Kad bi me pitali što je to mučenje, onda bi to bio definitivno blok sat iz engleskog. Ali i osoba tj. moj kolega kojeg od "milja" ekipa zove tuljan opet je napao. Tip je čisti guzonja. Javlja se kad stigne, a kad neko dobi neke slabe bodove jer nije nike učil onda mu spušta, ali baš ono da ga mrziš. I danas evo opet mi je nešt rekel i mislim si hvala bogu što ga vidim par sati na dan er me ubija.

I dođem doma osposobim jedan strai komp (pentium 3 na 500 MHz-a), najedem se, na net, pogledam na RTL-u CSI New York, dovrišm seminar iz komunikolgije i spavanac.

Ne znam za vas, ali krevet je za mene svetinja. Puno daje, a malo traži!


Ivica: Tata, kakva je razlika izmeđuškarca i žene?
Tata: Vidiš li sine koji broj cipela nosim ja, a koji broj nosi mama?
Ivica: Vidim!
Tata: E, vidiš sine, razlika je među nogama!!

- 20:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!