14.04.2005., četvrtak

Četvrtak! One more day to go!

Kak sve više i više pišem blog polako otkrivam neke stvari koje do sad nisam zamjetio. Evo jedna mi je sad sinula, a ta je da jedva čekam petak kad se rješim svih obaveza. Očito baš ne volim radni tjedan jer sam si dosad mislio da mi je svaki dan O.K međutim čini se da nije.

Evo jutro provedoh posapano jer sam čuo do pola 1 u noć a digao se u 7 ujutro. Nakon toga dođem na programiranje kad ono žena je već u godinama pa je nervozna i "sere" svima kolko stigne.

I hvala Bogu dođem u jedan doma kad velim mama idemo u dućan oko 16. Normalno dućan je malo van grada pa ju je trebalo voziti. E u dućanu smo bili sat i pol otprilike. Za ubit je to. Gledaš jednu juhu, pa drugu, pa jedno tijesto pa drugo tijesto. Počinju te boljeti noge sat usporava i trpiš i trpiš i nakon sat i pol veli mama gotovo! Vraća se volja za životom! U biti ti me shopinzi ubijaju!

I sad navečer malo komp pa na Novoj pogledah Kevina Hilla koji mi je baš O.K
Napišem nešt na blogu i spavanac. Sutra se spava do 10!


[I]I da sanjaš o situaciji prikazanoj na slici![I]
- 23:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!