09.04.2005., subota

Tamara

Evo dok pišem ovajblog na radiju svira Tamara Borisa Novkovića te mi padne na pamet misao što to Hrvati slušaju.
U "zadnje" vrijeme sve više se može u novinama čitat o narodnjacima zbog čeka mi je jako žao jer smatram da narodnjaci nemaju nikakvu vz s muzikom. Pjesme su im pune glupih riječi i rima i izbjegavam takvu muziku koliko god mogu, međutim nisam fanatik pa da ludim od te glazbe.
Većinom slušam hrvatsku glazbu tipa gibonni ili neki njemu sličan pjevač te strani rock i pop te malo tehna. Neki dan sam saznal da mi najbolji frend počinje slušat narodnjake te ga moram počet liječit prijek ga ne uhvati ta epidemija.
Ne znam puno kakvo je stanje trenutačno, no nadamse da većina je ljudi još uvijek normalna i ne sluša te narodnjake.

- 14:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!