02.04.2005., subota

Krađa ili ne?

Danas mi u posjetu došo frend. Jednostavno se popodne osjećao isfrustrirano, sjeo na bic i vozi se on i dođe do mene. Nakon kraćeg razgovora počeli smo igrati pikado i pitam ga ja kako je došao do mene kad znam da ne vozi, a ipak udaljeni smo 6 km. Veli on s biciklom, a meni čudno nigdje bicikl ne vidim kad veli da ga je ostavil 200m prije kuće. Pošto u ulici imam nekoliko "specijalnih" susjeda velim mu u šali ko bog ti ga neko bude ukral. I kad je krenul doma i uzel dva dvd-a ja odem do susjeda kad me zove moj frend. Ej stari neš vjeroval ukrali mi bicikl!!!!!!!!!!!! Mislim ja drugi je april tipac me zeza, no on ozbiljan veli da ide pješice doma, a ja ne bi bil frend vratim se doma, uzmem auto i odem pred njega, a usput 50m od kuće ugledam bicikl naslonjen na stup ne znajući čiji je.
I dođem ja do frenda povezem ga doma i velim mu pa daj mi reci kak bicikl izgleda. I stane on opisivat kad meni se polako u glavi ocrtava slika onog bicikla naslonjenog na stup. Okrenem auto vratim nas do tog bicikla i ispadne da je njegov.
Tako da mi se čini da je jedan od tih mojih "specijalnih!" susjeda "preselil" bicikl.

- 21:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!