nedjelja, 01.07.2007.

napokon kraj!!!!

od zadnjeg dana je skole proslo vec....neznam koliko...pa ja odlucih malo pisat!!! (kad vec nitko drugi nece)
skola je napokon zavrsila, za neke bolje za neke losije,, nadam se da ce ljudi koji su na popravnom proci jer bi inace nas razred bio " osakacen " za petero ljudi, a nadamo se da se to nece dogoditi!!! daj se naucite ljudi tu matku, ja sam se hvala bogu izvukla u zadnji cas :)

kao i vecina drugih razreda i mi smo zadnji dan skole proveli slaveci.. nismo bili svi (neki nisu mogli) ali vjerujem da ona grupica ljudi koja je bila neca nikada zaboraviti taj dan,, barem je meni bilo ludo i nezaboravno :) saznala sam neke stvari koje vjerujem da tog dana nije bilo nikad nebi saznala, bilo nam je super!!! nasli smo se iza skole, razgovarali i sve sto uz razgovor ide (LOL) i nakon nekog vremena vec nas je bilo svakakvih... detalje necu otkrivati, ali dobit cete, mozda, neke slikice pa cete sve znati :)

nisam bila na podjeli svjedodzbi, ali cujem da nam je raska svima kupila gumice za brisanje i bombonceke :)
zanimljivo od nje :)

sad ce svi na more itd. al ja evo ostajem doma...svima vam zelim super zabavu!! nemojte pretjerati sa alkoholom, vjerujem da se zelite sjecati nekih dogadaja od prethodne veceri, i nemojte da vam ljeto upropasti neki tip za kojim cete tugovati!!!
naravno nemojte zaboravljat ni nas blog!! ako ga vi necete posjecivati i uredivati , tko ce drugi???

by:rajka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.