nedjelja, 06.01.2008.

8 days and counting :(

Baš maloprije sam gledala kalendar... Još 8 dana... A tako mi svi falite :(
Jedva čekam idući ponedjeljak kad ću se probuditi znajući da se danas vraćamo u klupe i da ću vas sve opet vidjeti :)

Znam da svi svima fale, pa da ja sad ne trljam sol na ranu (brzo će to proć, vidjet ćete), reći ću vam jednu stvar.. Ako se pitate zašto još nema druge epizode DugoJezičara (a znam da ne možete spavat bez njih xD), to je zato što je naš mali mishic izgubio mikrofon ^^ Ali veli ona da će ga brzo pronaći, pa uskoro možete očekivati drugu epizodu...


Nadalje, želim vas sve podsjetiti da odma u ponedjeljak pišemo test iz geografije, i ima da to svi lijepo naučite, imate još tjedan dana - svaki dan pomalo...
Da, i ovi koji imaju komade... Naučite to sad, et, šta da radimo, mora se, znate da će vas odma pitati čim dođete i zato, ako ne zbog ocjene, zbog sebe, a ako ne zbog sebe iz inata dokažite da vi to možete ako se malo potrudite jer ste vi svi stvarno pametni i ja se osobno smatram sretnom što sam dobila priliku da vi budete dio mog života. :)

Evo, malo radi nostalgije par fotki da se sjetimo prvog polugodišta ^^

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je bilo 15. rujna, samo dva tjedna nakon početka šk. godine :)

Image Hosted by ImageShack.us

17. rujan, Sariša je malo popila? xD

Image Hosted by ImageShack.us

11. listopad. Ovako se piše zadaća xD

Image Hosted by ImageShack.us

18. listopada svi smo postali gospoda s kravatama. ^^

Image Hosted by ImageShack.us

5. studeni, pustili nas sa sata, pa smo mi cure išle do Vodenih vrata pamteći put jer nam je trebao za test iz engleskog rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

19. studeni, Jozo Bariša bari predsjednicu i mene *sram* (za priču o Jozi Bariši sa hepi endom kliknite ovdje xD)

Image Hosted by ImageShack.us

10. prosinac, Ivana plaća za nas 30 kn za papire iz engleskog i onda ih još mora dijeliti namcor

Image Hosted by ImageShack.us

15. prosinca slučajno nastaje naša razredna maskota od Zvonkovog hamera, njegove kape i njegove jakne (jadan, bilo mu hladno xD)

Image Hosted by ImageShack.us

17. prosinac, predbožićno veselje na dežurstvu pjeva


I za kraj:

Image Hosted by ImageShack.us

(napisano na prozoru kod klupe za dežurne na katu ^^ )

By: Maja, VVSPPPPPPP

P.S. Vratila sam onaj stari dizajn pošto je prošlo božićno vrijeme :)

- 16:11 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>