srijeda, 19.12.2007.

...::: NIKO NE NAPUSTA SKOLU!!!!:::...

...efo ovakoc...dosao i president s new postom.....posto su svi u skoli u krizi mislim da bi trebala rec par rijeci:

dakle...........

....jucer je mozda bio najgori dan za sve....jer koliko sam vidjela svi su bili ubedirani i shrvani zbog ocjena...oke...to razumijem al mi nije jasno zasto svi vec na pocetku ak im nesto nekrene za rukom odustaju...odma razmisljaju ˝ajmeee ja cu se ubit˝ ili ˝izgleda da nece bit nis od praznika˝ ili ono najgore ˝...ma ja cu se prebacit...˝.....zar vi mislite da ce zivot uvijek bit savrsen kakvim ste ga zamisljali.....e pa nece i to ste sada vidjeli.....jer u zivotu ima puno uspona i padova i morate se naucit nosit s time...nece vam uvijek sve ic od ruke ...al zato nema odustajanja....nekad ce se dogodit da ste sve isplanirali i da mislite kako ce sve to proci super al na kraju bude obrnuto.....pa nece te valjda dopustit da vas to unisti....

....i za ocjene....pa bez truda i rada nema dobrih rezultata.....( to ste sad i vidjeli ) iako se nekad zna dogodit da se trudite i radite puno a na kraju vam nis neispadne dobro....pa eto zato oke prvo se, ak treba isplacite, bit ce vam lakse.....al nemojte dopustit da vas jedna ocjena baci u veliku depresiju....nego nakon toga.....GLAVU GORE.... i pripremite se dalje s onim sto ce vas docekat u zivotu.....

....moram vam jos jedno rec....ja sam nedavno slicno ko i vi razmisljala....ali sam to misljenje brzo promjenila jer su uz mene bili moji prijatelji koji su mi pomogli.....pa tako cemo i mi vama pomoci u svemu sta god tebate....i da prodete najteze trenutke s nama a ne sami....jer lakse je kad i drugi nose dio tvog tereta....

.....ajde ljubim vas sve......i malo razmislite o tome.....neznam da li ste ikad razmisljali o tome al eto sad imate priliku....


P.S. NITKO SE NECE PREBACIT...!!!!!!! jer bit ce vam jos teze dok se naviknete na novu okolinu....prijatelje, profesore, gradivo i skolu...


By: yoya - president

- 09:44 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>