ponedjeljak, 17.12.2007.

MA DE VI STE LIKOVI by Popović & Đapić+++ photoshoot pod dežurstvom +++ info o Beču

haha isuse sam zelim rec da preeeeeobozaavam ove ljude iz mog rarzeda
SLUSAJTE NIKO NECE PAST I NIKO NEJDE U DRUGU SKOLU EL MI SMO JEDINSTVENI
NIKO DOSAD NIJE NI NECE BIT KAO MI
SLOZNI OD PRVOG DANA
CAREVI..STA REC...DO 4 RAZREDA CE TE NAS TRPITI
ZNACII NIKO NE MJENJA SKOLU I NE PADA..AKO KOME TREA POMOC SVI POMAZEMO


nas Rasich je predvodnik novee seljacke bune
world war 3
nepitajteee ugl

pusaaa svimaa sve ce biti u reduuu^^
kad se male ruke sloze sve se moze sve se moze..hh..=)

IvaNa

Eo, nas je dežurne danas uhvatio božićni duh zbog prekrasnog bora sa zlatnik ukrasima u holu kod zbornice, pa smo se odlučili malo islikati i staviti na blogek :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Što se Beča tiče, za one čiji mame i tate nisu mogli doći na roditeljski, eo par važnijih informacija...

1) Kreće se u 21h ispred Bijele Lađe (bivši restoran)
2) U Beč stižemo oko 7:30 h (dakle prilično duuuuga vožnja, al neka u busu i bude predoro ^^) - zamolila je prof. Gold da na granici ne bude gluposti jer su jednom morali sat i 45 min čekat zbog jednog učenika
3) Razgled Beča - vodič nam je Danijel
4) Shopping 2h
5) Izložba Picasso itd.
6) Hotel (večere nema, morate si sami ponjet)
7) Triler-mjuzikl
8) Slijedeći dan na sajam i u razgled dvorca
9) Kreće se kući u 13 h
10) JAKO SE TOPLO OBUCITE I PONESITE TOPLU ODJEĆU JER ZNA TAMO BIT I -27!!!!!!!!

Dec it ^^
Cmooooook svimaa!
By: Maja


Da ja nešt dodam,pošto nisam još nijednom pisao post,Kojička je pisala umjesto mene.Dakle,šta se to danas događalo pod engleskim?
Prvo ću napisati nešt o našim profesorima.
Ima vas raznih,većina vas je odlična,znate se šalit i prihvatit šalu,i stvarno,ne bih VAS mjenjao ni za bilo koje druge profe.Znam da svaki profesor ima svoje miljenike i to poštujem,al zadržite to za sebe,a ne kao neki otvoreno reć ko im je drag,a za koga ih boli briga,što me dovodi do današnjeg sata.E pa ovako,imali smo za zadatak napravit 20 sportova na engleskom još kojekakve gluposti.I drugi sat rasplače mi se Kojička,i šta da radim,neg da je tješim.Boli me briga za engleski kad neko drugi ima veliki problem zbog kojeg plače.Da sam bilo šta drugo radio u tom trenu,kao naprimjer pričao sa osobom koja mi je jako draga i s kojom se nisam čuo godinama,stavio bih nju na prvo mjesto,kao i bilo koga drugog u razredu,tak da me boljela briga u tom trenutku za engleski,važniji su mi frendovi od ocjena.I onda šta Vi,profesorice,učinite?Nakon što je pisala test,Kojička nije imala vremena raditi to što ste vi htjeli,ja jesam,al nisam zbog već znanih razloga,i Vi joj date komad,ko i meni,al nema veze za mene.Ko da i ovako nije bila uplakana,samo ste joj pogoršali stanje.Otišla je u kut se isplakat,šta će?!Svi su se skupili oko nje pokušavajuć je utješit,njih 10.I šta Vi napravite?Anamariji,koja je cijelo vrijeme radila što ste joj govorili,date isto komad,jer je ošla vidjeti šta joj se događa sa prijateljicom.Mislim,stvarno...Onda kada ste pitali Rašića,e,ali to je tek strašno.Ne znam točno šta je bilo,al znam da ste ga pitali nešto što on nije radio.Vi-"Maja je..." Rašić-"A Maja je centar svijeta,ono..."
Uopće mu ne zamjeram,da se radilo o meni,isto bih tako reagirao.Nije u redu uspoređivati nas sa Majom,ona je pametna i uči i trudi se više od nas (da ne bi neki pomislili da mislim na našu malu Švabicu,Anamariju Majer,mislim na Maju Živković.)i svaka joj čast,divim joj se,al Vi ste tada pokazali koliko ste subjektivni i koliko je favorizirate.Još ste otvoreno rekli Ivani:"a misliš da ću sada biti manje subjektivna?"
Rašiću,svi smo uz tebe,svaka ti čast,ak se sutra bude nešt dogodilo,znaj,nećeš jedini nastradat,svi za jednog,jedan za sve.Jer mi smo Jezičari 1.a,i ne predajemo se i držimo se zajedno,i niko ne pada,svi ćemo si međusobno pomagati,U BOJ,U BOJ,ZA RAZRED SVOJ!!!!!
i neka nikome ne pada na pamet brisat ovaj post,spremit ću ga na komp,za svaki slučaj.Đapić

---

Ev za Đapu i cijeli razred sam da kažem da ja apsolutno podržavam Rašića koji se meni išo ispričavat pola sata jer je mene spomenuo. I meni je krivo, ja sam tu ispala neka favorizirana umišljena i ne znam šta sve ne. Ja se stvarno slažem sa vama i nije u redu od profesorice što se tako ponjela, jać joj sutra to i reć. Et tak da znate ako ikog uopće briga... Maja


Aj kad ste svi pisali red da i ja napishem...valj...ak spadam tu s vama...
n0 ugl...mi sm0 prichali nesht0...da 0vak jedn0m k0 raz se d0g 0dem0
na k0piku neciju vikendicu...il nesht0...0nak kara0ke, pice, jelo, zezancija...i to al da svi idem0...0stanem0 par dana i t0...aj j0s mal0 m0ram priznat...
jak0o0o0o0 prejak0 chete mi falit...znam da chu annu i ivanu svaki dan vidjat xD...taju vishe manje...n0 ugl...falichete mi prejak0...jak0 vas v0lim...pre xD...jeld sariša...xD...m0lim vas da u razu nebude svađi...i da st0jim0 jedni iza drugih...shto g0d bude bil0 svi zaedn0 da sm0...aj fala...ak je ik0 pr0cit0...

miLna^^

- 20:19 - Komentari (51) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>