subota, 15.12.2007.

....plawusha napisala post...=)~

E DA OVAKO..AKO SE NEKOME NESVIĐA NEKA SLIKICA NEKA MI KAŽE PA ĆU JE MAKNUTI ILI NEKA JU SAM MAKNE...JA ĆU SE POTRUDITI STAVITI LIJEPE SLIKICE....A AKO SE NEKOME NEŠTO U OVOME POSTU NE SVIĐA ILI JE UVREDLJIVO...ili kak već....NEKA MI SLOBODNO KAŽE...=)~.....

eogac ovako...ja sam jedno malo nepismeno djetešce (kako bi rekla naša profa iz hrvatskog koju ovim putem puno pozdravljamo....također i sve druge profaČe) koje će ipak napisati post...auuu...da da...u ovom post sve će biti napisano malim slovima i tako dalje...sorry profa...eo bliži nam se i kraj polugodišta...svi popravljamo ocjene....nadamo se višoj..o da kao dobit ćemo je...hehe...ma uredu su profači u jezičnoj...oke su što je je...al moramo učiti...heheeh...sad sam se sjetila...ugl. još jedan dan i onda sljedeći tjedan i prazniciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....jej kao nismo hepi....=)...da šta sam tjela pisati....hmm...eh da...eto staviti ću malo naših slikica...spontanih većinom...i malo napisati koju rečenicu ISPOD slikice...i tak da možete malo upoznati naš razred. 1.a.....o daa....i VELIKI POZZZ NAŠEM RAZREDNIKU....i nadam se da će nam i on posjetiti blog ako već nije tako da razredniČe ostavite nam koji komentar....hehe...=)....pisali smo kemiju danas..ajoj bit će komada..ehhehe..kako optimistiČno...lol...eo prestajem s glupostima....ako su neke slikice bile već objavljene...a šta sam ja znala...=)....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::SLIKICE:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...na slici su s lijeva na desno...Ines, Maja, Yoya, Iva i Anja...super cure iz našeg raza...ta slikica je slikana prvih dva tjedna otprilike....ugl.. sve najbolje o njima....=)...a baš sumi kjut...

Image Hosted by ImageShack.us

...Anna, Tajana i dio Ivane....heheheh...prije tjelesnog....=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Sara i Iva se neš glupiraju...ko i uvijek..hehe =)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Maja i Yoya muče malo mišića Miu...ajuj....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Anamarija crna Maja i Danijel...ajuj kjut su mi...frendovi ofkors....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Rašić...lud lik...uvijek kad se uspaničari počne brzo pričati...a pogotovo prije latinskog....hehe =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Yoya i Ivana.....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Toniiii...a malo zamišljeno...to je prije tjelesnog...=)....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Anna...tj. jaaaa....heheheheheheh....kak mi glupo pisati post i stavljati svoje slikice....=/...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ovo je Pepa..neka kao lutka koju smo napravili iz dosade....večćinom je Zvone za to zaslužan....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Mirnine ruke...al ima prstenja...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Yoya i Sara...prije matke mislim...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Yoya i Sara 2...sad se Yoya šminka...auuuu...jel zato ideš u školu...???...ehehe..šala naravno..pametno malo...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ivona i Tihana...juj male ljubice....uvijek će ti pomoći šta god da zatrebaš...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...profa iz etike i Ines...juj Ines...šta si sad napravila..heeh...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Danijel i u pozadini profa iz hrvatskog...koja će mi dati komad nakon ovog posta...nepismena sam!!...ehheheh =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Kika nam se neće slikati...ccc...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Mia....mišić maji...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...naš razred...ehehheeheh....kupusićiii...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Danijel i Đaponja...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Kika i Sara..prije matke...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...dio razreda...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Marin i u pozadini Danijel...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Marin...maneken...hehe što pozira...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ivona pa jel toliko dosadno u školi??...heheh....prije zadnjeg sata slikano..=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ines...juj naše malo je nešto rastužilo...ajuj...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...pehari naše škole....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Tina O....uči...ehhehe...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Tajaaaa....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Zvone...ispravan lik...sam se smije...ehhe...uvijek dobro raspoložen....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
,...Mirna i jedna ženska..nejde u našu školu..nisma imala niti jednu slikicu Mirne iz škole pa sam onda stavila tu...nadam se da se ne ljutite...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Tinaaaa...malena moa...ma ta se cura sam smije...=)

ETO TO JE SVE OD MENE..MAL SAM SE POTRUDILA...NADAM SE DA SU VAM SLIKICE DOBRE I A SE NITKO NEĆE NALJUTITI NA NIŠTA..NEKE OSOBE NISU NA SLIKAMA I NISAM IH STAVILA JEL NEMAM NJIHOVIH SLIKA...AL DODAT ĆU IH USKORO...JEL NEKI SE NE ŽELE SLIKATI...=)

TO JE SVE OD MENE...NADAM SE DA VAM SE SVIĐA...KISSSSSSS SVIMA...

BY : ......................Plawusha....Anna..=) kes kes............

....ima puno grešaka....da znam...=)

- 15:11 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>