srijeda, 12.12.2007.

...k0jIckA pIsE p0St...=)

EeEeEeE...Ev0 nApiSat cU jA p0sT p0st0 0vE m0jE lJenCinE nEzELE...hAhA...
e Pa ev0 0VAK0...iSeE j0s 9 dAnA i pRAznIcI...AJme fAlA b0gU bar cEM0 sE nASpaVaTi...=)...p0lA isPiTA sm0 vEc naPiSalI saD naM 0sTAjU j0s m0zDa 5...GrRrRr...Ae j0s mAL0 lJuDI i g0t0v0...iZdRzItE t0...=)...sUtRa jE naS0j j0sIpI r0dEnDAn pA et0 0cU bItI prVa pa mAJa SRETAN R0DENDAN!!!!!!!!!!!!!!!!....zELim tI svE naJb0LjE i taK0 dALjE...=)...nAsA mAJa sE razb0lJela Ali naDam0 sE da Ce st0 prIjE d0cI u sk0lU jer nAM tRea za svErcAnjE...hAhA...sALim sE ja...=)...Ae 0d0 jA saD neKa neTK0 d0vRSI...kES...puSIcA sVImA...v0jIm vAs pUn0o0o0...



e0 k0jicka TiNcHe ce d0vrsit p0st.. heheh
e0 ja sad ka0 ucim kemiju.. m0s misLit
nem0gu ja t0.. previse je t0g.. ugl. do kraja je j0s tak mal0
a zaprav0 tak puno.. et neki pisu kak kaze K0jicka i d0 5 test0va
al neki ko ja su sretnici.. pa im je sutra test iz kemije ZADNJI.. yea bitch..
sjetila se sad MariNa ehhehe.. ugl. meni vec za vikend p0cinju praznici.. jer sam u sk0li sve sto sam treaLa napravila...
e0 pricam ja sad djap0m.. kaze on kak ce bit mal tuzn0 bez cijel0g raza mjesec daNa.. al vidit cem0 se mi.. el tak ljudi?? m0ram0..
j00j sad bi ja treala zavrsit p0st.. al neda mi se sa k0mpa.. jer moram ic ucit.. neeeee zast000?? e00 da i ja j0sipi nas0j cestitam r0d.. e0 ja 2.. yea
ne brinite IvaNa i TiNa blr nisam 3... hahahha
0vaj dan meni d0nosi srecu.. 0vaj dan zab0ravit necu..
i necu ga zaboravit.. ima razl0ga.. heheh
k0ntam si da ce u razredu bit sam jedna 0s0ba k0a ce pr0c sa 5.. zamisli..
nevjer0vatno.. al to neznaci da je nas razred glup.. nikako..
ugl. odo ja p0lako.. al jawim se za praznike.. bit ce lud00.. el tak TiNa?
ajde uzivajte swi.. i ispravite k0made.. il radite sta 0cete..
vidim.. vise niko ni p0sjecuje bl0g.. a sta ces posto je jadan.. dosadi s vremenom..
e0 sad stvarn0 od0.. i pozz swe swe swe.. voLim vas pun00
jezicna rulz... m0s mislit.. haha


DODATAK (PROČITAJ OBAVEZNO):


Sad sam se sjetila da uz onih preostalih 290 kn za Beč morate donjeti i 30 kuna za putno osiguranje - dakle 320 kn sveukupno!!! NEMOJTE ZABORAVIT il bute se vraćali ćiku po pare :)


Btw, Tinche, a šta je sa zemljopisom? Si zaboravila? xD I ko će to proć s 5? :)

juuuuuuj..prazniciii..e0 p0n0sn0 javljam da sam naucila prvi di0 kemijee..k0ji see dub0k0 nadam da nech zab0ravit..el ak padnem kemiju k0d pr0fes0ra Pirica m0gu se 0dmah 0bjesit za dravski m0st..er nade nema..tak da..ee da sutraaa test0vi iz glazen0g..khm..nadam0 se peticama..t0 je t0 m0rala sam se ubaciti..pukl0 me nes..iii da e0..falit cete mi..mda..ka0..hahha slms..usk0r0 u Beč..k0ja i ja rulam0 tam0..mmda^^š0ping..i 0nda ka0 fiine damice na 0peru..hmM 0nda h0tel r0om..khmm..da^^..uglavn0m eet svi ce te mi falit..v0limm ja vas sve..hahah..maa v0lim..drzzimm fige svimaa da isprave 0cjenee..da pr0dju..matematiku i latinski ajde lljudii m0zete vi to..ee0 sad 0d0..aee papa..ee daa..p0m0lite se b0gu navecer..daa svii d0bijem00 peticee iz kemije..xDxD..hahah..bar dva..

m0ram stavit 0vu slikuu..pressslattkka mi je..hihi..aee p0zz

Image Hosted by ImageShack.us


ee daa m0ram0 see ssvii slikati za dizajn..naravn0 ak0 ga je Maja j0s zeljna napravit..xD


- 16:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>