utorak, 27.11.2007.

hola ljudi..

e0 vratih se ja sa glup0g spanj0lskog.. a vec je meni Maja rekla p0p0dne da napisem neki p0st.. pa e0.. ugl. u skoLi nea nis posebno.. 0vaj tjedan se trea odmorit k0Lk0 se moze jer 0d iduceg necu znat za sebe 0d ucenja.. heheh
u petak party u 0xygenu.. ja idem =) sam sam c0oL ..
e0 sad tu pricam sa frend0m svi imaju nekih faking pr0blema nekuzim..
ak sad imas pr0blema sta ce bit kasnie.. heh treas bit pozitivan i uzivat u zivotu i zanemarit pr0bleme.. mal m0g fil0zofiranja eheheh
neznam.. nikad necu skontat te ljude.. vidim k0mentara sve manje k0 zna sta ce bit 0d ov0g bl0ga.. eh da skuzila sam da je ov0 m0j prvi post na nasem bl0gu.. jeeej =)
neznam sta da vise pricam.. do kraja p0lugodista ostalo je manje od 4 tjedna.. t0cnije 18 dana cini se tak mal0 a zapravo je tak pun0.. al izdrzat cemo i t0 nekak a 0nda 0pusti se i uzivaj.. hahhaha

eh eo mal nek0 sranje rofl

Glupace tuguju
Energicne nadu zamjenu
A pametne uvijek imaju rezervu

ov0 je stvarn0 istina a najbolje bit medu pametnima..

e0 mislim da je dost dugacak p0st.. i da pisu neke pametne neke glupe stvari
al to sam vam ja spec.. hehhehe
ajde uzivajte mi swi..
w0lim vas much0
p0z moj 1.a kiss
i swe koje znam i sve koji mene znaju..sretan

i da.. zelim puuun0 k0mentara.. sretan

washe tinche =)

S obzirom da nam stiže prosinac, a s njime i Božić, odlučila sam napraviti jedan božićni dizajn - I hope you like it :)
By: Maja

- 22:00 - Komentari (113) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>