nedjelja, 25.11.2007.

O ovome i onome ^^

Povodom Miinog rođendana, bila jučer ekipica na klizanju. Bile Mia (ofkors xD), Yoya (ništ bez prezidenta), Mirna (bez nje nikud =)), Martinice (najbolje na ledu hehe), Tihana (ona ima svoje klizaljke jedina ^^), Đapa (ipak traje predizborna kampanja hahaah), Ivana (koja nije klizala *kme*) i ja (?). xD

Image Hosted by ImageShack.us

Đapić nam je naučio klizati *spontani pljesak* i samo je jednom roknio! :)


---

Danas, 25.11. obilježava se međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama. Mislim da je to jedan vrlo ozbiljan problem i nažalost sve učestaliji. Najmanje 29 posto žena partneri su zlostavljali. Više o tome pročitajte ovdje ako vas zanima. I evo objavljujemo brojeve telefona za žene koje trebaju pomoć:
01/ 4829 - 394

By: Maja

---

juhuuu...her aj em....ev dala vam maja broj goreee...
pa ak imate...potrebu...što je tužna strana hrvatske al istinita...zovite...
e ugl...da kazem ja...imenik nam se raspao...xD...na svu srechu...
al su ga zaljepili ponovo -.-'''....nazalost...
rade nam fasadu na shkoli...che i nasha da bude lijepa zubo
hehe...e ugl...12. mj nam prepreprepreprenatrpan...testovima
i svime time...njaaah...imamo novi dizajn tu
ja ja ja...maji zahvalite xD....ja ne znam shta vishe pisat
ae odoh papa ljudofi...voli vas vash 1.a!


Image Hosted by ImageShack.us


jaaaaaao jedna obavijest...sve se manje komentiraju nashi postovi...
za ubuduche...na svakom postu ima da bude 100 komentira...inache nema kao 1. novog posta, kao 2. obavijesti (ko zna zna ko ne zna 1)...i sve chemo ukinit xD ovo je sad vech ucjena...al i trea vam tak...

By: Mirna

- 11:13 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>