ponedjeljak, 29.10.2007.

....yea predsjednica pise svoj first post....lol

....eee.......doso je red i na mene da se ja vama malo obratim....hehe
naughtynaughtynutnut....mislim ipak sam ja vasa predsjednica i mene se mora postivat.....jesjes....yesyes.....ugl....ovih dana je bila ludnica in d skul jer ono svi su dobili raspon ocjena od 1 do 5 (najvise komada .......nazalost nono).....bilo je smijeha koji je izazivao grceve u stomaku lol, ma sve 5......eo sutra idemo u kazaliste gledat predstavu ˝KURVE˝.....i kad smo nosili tu oglasnu knjigu za tu predstavu svi su se kocili od smijeha zbog naziva predstave.....cak i profesori roflrofl....e da i ici cemo u zagreb za 2 tj bar mislim da je tak....hehe....ma bit ce nam ludnica cim ide cijeli razred.....=)) .....eo sad u srijedu je halloween koma....a poslije toga imamo duuuuuugacak odmor.....srijeda popodne, cetvrtak , petak , subota , nedjelja i ponedjeljak ujutro.....covjece.....kak smo mi kul.....hahah....ugl.....e da morali smo za dz iz hj pisat odu velikom odmoru.....hahhaaroflroflrofl al cemo se smijat sutra kad budemo to citali.....e da da da ja imam jedno pitanje za vas…..ZAST STE VI MENE STAVILI ZA PREDSJEDNICU….STA STE VI MISLILI DA CU JA U POLITIKU E NE BUM ISLO……HAHAHAHHAroflroflzujozujozujo......mogli ste nekog pametnijeg uzet npr.....maju hihi.....al nea veze sta je tu je.....ja jos nemogu vjerovat kak smo mi kul pa imamo preko 300 komentara...e ima da ovaj post bude preko 500.....JASNO???????? eekeekeek...e jos bi htjela napomenut sta sad svi odjednom prave blogove svi nas kopiraju......da nismo mi napravili nebi ni oni ccccc kaka kultura nononono.....ugl....ja nemam vise inspirejsn za pisanje pa vas napustam....i ima da stvarno bude preko 500 komova da budemo vise sexy.....heheheludlud

ae pozzam cijeli svoj ljubljeni razred,mamu,tatu,seku,bracu,baku,tetu,tetka,sestricnu,bratica,bivsi razred,sve moje ujake cijelu rodbinu....i vas u sudiju i reziji hahahahkisskisszubozubo......i sve koji nas citaju....lol

ae gibam sad.....papapapappapa mahwavemahwavemahwave

LOLIM VAS ALL!!!!!!!!!

DOPUNA POSTA:
'Kurve' na repertoaru - jezičari u HNK-u ^^

Image Hosted by ImageShack.usEvo, večeras je nas, (odabranih hahahh) dvanaest iz 1.a išlo u HNK pogledati izvrsnu predstavu (grafem: prectavu xD) 'Kurve'. Mi smo se odlično zabavlili, jer je predstava stvarno smiješna i parodična :)
Najbolji dio meni osobno je dolazak Škota, a najsmiješniji razotkrivanje Dietlerove (satnikove) seksualnosti - one word: tange! xD

Službena ocjena 1.a: Image Hosted by ImageShack.us

Evo kratak sadržaj o čemu se radi u predstavi :)

Radnja ove komedije odigrava se na jednom malenom otoku – vojnoj utvrdi. Na otoku nakon što pobjegne čitava pukovnija ostaju sedam prostitutki koje se izdaju za članice baletne skupine i jedan leutnant. Kasnije vraća se zapovjednik pod izlikom da se oslobodio neprijatelja i traži od skupine da osnuju četu koja bi obranila strateški važan otok. Kasnije im se pridružuje jedan Škot. Komedija je ovo koja tematizira ratno profiterstvo, izdaju, odanost i međuljudske odnose, a samo naoko govori o odnosima Habsburške monarhije prema svojim saveznicima i svojim neprijateljima, a u biti kritizira pojam (jugo)slavenstva kao takvog te nemogućnost stvarnog suživota njegovih naroda (narodnosti) u suvisloj zajednici. I što preostaje nego prodati se onome koji nudi više. A tko se sve spreman prodati, za koliko i pod kojim uvjetima pokazati će nam Kurve!


Nakon predstave, slijedio je slavan odlazak u Mek! ^^ Pa eo par slikica...

Image Hosted by ImageShack.us
Cijela ekipa (al se jedino Ivona sakrila xD)

Image Hosted by ImageShack.us
Ivona kopa po svojoj salati ^^

Image Hosted by ImageShack.us
Iva (mishic) i Maja (Antonija Blaće 1.a xD)

Image Hosted by ImageShack.us
Yoya (BB 1.a) i Sarisha :)

- 20:52 - Komentari (166) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>