subota, 27.10.2007.

Gdje je Marin nestao?

Dobro jutro ^^
Evo, vidim ja da ste primjetili da jučer nije objavljena Marinova kolumna. Razlog? E, pa to pitajte Marina. Ja sam ga cijelu večer nudgeala na msn-u, ali se on nije javljao, pa pretpostavljam da nije bio za kompom. Valjda će napisati kolumnicu do sutra, pa da se objavi :)

Ne znam točno što bih napisala, ali eto, ja se razbolila i jučer otišla kući pred kraj latinskog na kojem smo radili referate o poznatim rimskim građevinama. Jučer nije bilo baš nekakvih događanja, al' eto, mi, cure smo pod tjelesnim učile mačji korak xD
I da znate da nam ide! ^^

Primjetih da Ivana (ili netko već xD) održava boxeve, al' nam Mirna nikako neće objavit nove bisere. A ima ih, trust me! =)

Eto, uskoro očekujte Marinovu kolumnu (ja se bar nadam), a evo zasad par fotki iz škole jer nemam više što za pisati :)
By: Maja


Image Hosted by ImageShack.us

Mia, Yoya i Anja ispred škole :)

Image Hosted by ImageShack.us
Maja i Sarisha ^^

Image Hosted by ImageShack.us
Ivanine i Tjanine shooze xD

EDIT: Evo, Marinove kolumne, napokon, ali kako kaže, posljednje. Šteta, stvarno, al doro možda ga uspijemo nagovoriti za još koju dozu smijeha =)

Ono što ste svi čekali, by Marin Peranović


Eo ja opet moram pisat kolumnu i obavještavam vas dae ovo zadnje šta ču ja pisat neda mi se i neam vremena (biznis).Eo ovako danas sam bio dezuran i moro nosit obavijest isuse kak sam se sramotio moro neko prezime procitat od knjižnjičarke i nisma uspio i onda mi tam neka baba u nekom drugom razredu nest prigovarat kao sprdat me mogo sam ju ugasit kak sam htio al več imam dosta problema u školi pa nisam. Onda šta još – Bio mie čale na inf. Joj joj iam veoma loše ocjene leega moram to ispravit što prie.Sad ću ja ugrijat stolicu pa će vidit mene kak ja sve znam.Et toe to zadnji moj post… Ae Bok…

- 10:40 - Komentari (352) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>