ponedjeljak, 22.10.2007.

aaaaaRrrRrrrrrRRRRrrrrrr^^ (Ivana je ljuta xD)

Image Hosted by ImageShack.usaaa eo pisem ja danas u skoli bilo preeejadno..
prvo vanii padala kisa i to stalno pokisli smo pod velikim odmorom..i onda dodje obavjest..da je ostalo 6 praznih mjesta za Beč..svi se bokee wawa..i Rasich odusto pa onda i Ines tak da sad idu Daniel,Kojicka,Maja.Anja,Josipa i ja onak a ja bash misla da ce moj Sarisha ici da se mozeemo zabaviti..e tu sam onak poludilaa full..waaa^^

Onda onak imali engleski s tim a je Marin nanerviro nastavnicu bla bla..i ja zbog ponasanja tj iz znanja doila jedan..mislim ak neko cita od profesora..oni su oke..ali neki zbilja nista neznaju objasniti AL DOSLOVNOO NISTA I KAD IH PITAS ONDA SU ZIVCANI - pa de niste u skoli da se ljecite na nama mislim mi smo nemirini i to..al onak ak imate problema sa zivcima..de ono..jesmo mi zlocesti i to..al ono valjda ste treali mal i na to bit spremni mislim nisu svi isti..no dobro..to bi bilo sve..

Sad Beč nisam bas nes hepii jabbb da Saricaa idee..^^..ahhhh doro kupicemo joj nes tam..ae p0oz jezicarima..a bas sam se nanaervirala danas pogotvoooooo zadnja dva sata.. KO ZNA STA CE SAD RECI NASEM JADNOM RAZREDNIKU KOJI LUDI S NAMA..aa i ti profesori sam nas tracaju KODA JE PRVI A ONO..JAOO NAJGORI IKAD U SKOLI..DE MOLIM VAAAS..EL VI MOZETE O NECEM DRUGOM PRICAT U ZBORNICII??.NISMO BAS TAK ZLOBNI..ima jedna dora izreka al ISPAST CU DRSKA pa ono..etooo..

aeee pozzzz sviiiimmmaaa..jeeeej..muahaha.. AHH JOS SMO MLADI PROCE NAS TO SVE..aee b0k..!

By: Ivana


Evo, ja se u potpunosti s Ivanom slažem, al eto nisam ovdje zato da komentiram današnje događaje (pogotovo Beč, zbog kojeg sam pošizila i sad me boli glava ^^) nego da vam kažem jednu obavijest.

Što se DugoJezičara iz prošlog posta tiče, imam jednu super vijest - vaši DugoJezičari smo od današnjeg dana Josipa, Iva i ja. Naravno, ukoliko nam se netko želi pridružiti sve što treba napraviti je reći i primljen je. :)
Dakle, želim ovom prigodom puno zahvalit Ivi koja ima radio studio gdje ćemo to snimati, i koja nam dopušta da to ondje snimamo xD
Bez brige Iva, valj nećemo niš pokidat hahah..
No, više o DugoJezičarima i temama kojima će se baviti doznat će te u slijedećim postovima.

Ja sam idem popit tabletu za glavu xD A vi mi uživajte... Ljubim vas sve, jezičari 1.a :)
By: Maja




sArA(tužna )nadodaje:

JA NE IDEM U BEČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


zasto?! e al preprepreide mi se...i da!! jos bi tamo ROĐENDAN slavila...koji je 22.12 za one koji neznaju...hh...kontam si da bi bilo preprepreprepredobro...ali NEEE!!!

sve mora sje*** ona "osoba"..."samo 6 ljudi"...ma de mrs...glavno da b i c idu cijeli razred..i to kao zbog dsd-a...dada...al dobro-.--


nema veze...


e0 ljudi m0ji...zabavite mi se,ubijte...znate kak mislim =)... hh...al se vratite zivi s punooooooooooo dogadaja!!! jeee...pa da se istracamo..hh.na nekoj kafici..kme...

a moj rodendan...ima da proslavimo!!!kme

ali ponovo!!!!!


JA BI U BEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ju saro ja jedva cekam da idem al ces mi ti falit ja bas misla idemo svi i super ce bit
ma ja iam ocito srece er meni se onakk milijunn postoo ide..
all saroo mogla si nas fino castitt..mogli smo svi ic..al ne dsd ima prednost..nea
veze haha^^..ko ih ***..hhehe..saro ices jes jes jes i slavit rodj..ak ne slavicemo ga tu..i sve bit oke
nemoj mi se bedirat zvacu te svakiihh pol sata..xD.

by:Ivana

- 20:35 - Komentari (118) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>