petak, 19.10.2007.

Ono što ste svi čekali, by Marin Peranović

Free Image Hosting at www.ImageShack.usDobar dan.Dobro Došli Na moju Neku kolumnu...
Sad Ja Baš i Neznam kaj tu Trea pisat al ču se potrudit jer sam ja kul..
Eo Ovak, Ja danas nisam išo u školu jer sam bio u Egiptu na Poslovnom Putu.
Moro sam Nešt Riješit tam Oko Dostavljanja Mojih 1 000 001 $ Na Račun U Švicarskoj Imali Su Problema.
Sad Sam Se Vratio Sa Bojingom 747 dovezo Me Tu Ispred Kuče Da Ne Moram Pješačit...
eo Ovak Košto sam I reko Nisam bio U školi,a ovim ostalima su tamo isprali mozak...
Pisali su Ispit Iz Fizike Što Ja Mislim Da nie Fer Jer Mene Nie Bilo Pa Razmišljamo o Tužbi Haaškom Tribunalu..
Ma šalim se Ovo tu Prvo sam Lago sad Ču Istinu pisat...
Danas NIsma išo u Školu Jer Je bIla Mokra cesta Od Kiše Pa sam se Mogao Poskliznut I poginit pa sam osto kod kuće..
Ono Sa Fizikom Je bIla Istina i Nema veze Što smo To Pisali Jer Mi to Sve Znamo,Naravno...
Et To Bi Bilo To Za Danas Čujemo Se Sljedeći tjedan Na Istom Mjestu Al sa Drugom Temom..
Ae Čao Čao -.-


Eto, to bi bila prva Marinova kolumna... Ja sam crkavala dok sam ju čitala, nadam se da ste i vi xD
Naravno, podržite našeg Marina koji se lijepo potrudio :)
Dodane su zasad dvije nove slike (uskoro će Josipa još stavit ^^), dva termina testova, te par novih obavjesti. Promijenjeno je i vrijeme dopusnke iz latinsko, pa i to možete naći pod obavjestima. Biseri i provale će do kraja dana biti obnovljeni sa novim izjavama, pogotovo današnjih, hehe. Unaprijed hvala Mirni koja ih sve marljivo piše :)
Dakle, to je to za danas... Držim nam svima fige da ne dobijemo komade iz fizike =).
Velika pusa svim jezičarima 1.a!

Image Hosted by ImageShack.usEDIT:
Evo, dobila ja jednu ideju :) Pa vi recite jel smatrate da je dobra i dal se treba realizirat. Pa ovako, mislila sam da napravimo nešto što bih nazvala DugoJezičari (il ak vi neko bolje ime smislite hahah). To bi bio jedan audio zapis koji bi se mjesečno objavljivao na blogu i bio bi slobodan za download. U njemu bi nas nekoliko raspravljalo o događajima tog mjeseca i komentirali bisere, slike i slično. Napravila sam i ovaj logo s desna (jezik posudih od Rolling Stonesa, ofkors ^^) E sad, jel smatrare da je to ok, il još jedna glupost koje sam se ja sjetila? xD
By: Maja

molila bih da
nashi učenici..tj ucenici 1.a anonimno komentiraju postove radi čuvanja svoje privatnosti jel
ako neki profesor zaluta..vi ste ********..e bas tak..xD

- 16:27 - Komentari (187) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>