Ježev blog

nedjelja, 11.12.2011.

Mljackica & Vani

Sta ne znate tko sam jaaaa
Ja cam maji smišni jez i nasli su me vani na jednoj cesici di setaju
vejki affftomobiiiiii koji mene bas ne mogu vidit jej sam jako maji
sreca Bodjicaje setala i skojo me nije vidjela
pa eko sam vam ..maji sam
imao sam sreceeee... jezeve srece da me ipak pjimjetilaaa
i tako sam dosao u jezevu kucicu.

Vojim papat sa zjicicom ..ucim se kujtuji..
mojas majo
dobjo znam se majo zamusavit ali iboze moj ima sajvetaaa kojiko ces.

Vojim se jakooo smmmjeskat kad vidim kjopicu
aaaaaaaaaaa zabojavio sam vam reci ime mi je Vani
pa jednostavno je to zakkkjuciti ..
nasli su me vani


/>
Dosao sam ko maji jez do Mljackice koja je papala nesto jakooo fino
ali nitam je mogao sajamijat , setao sam oko nje i bas sam se umojio
a ona ne popustaaaaa nije
dala soj tajanjujic ufufuuu kao da je to neki dvojacccc
i cada nek mi netko kaze da mi je jakoooo
ali snaci cu se .mojam puno toga naucit





Ovaj mjadunac je samo usetao , nije opjao nogice i tia bi papat
e ne moze to tako , najpjije se nauci kojotujiiii onda mos papat
u mom djustvu..slazete sa samenommmmm vi bjogeji
pa slozite se samenom ja sam ipak pjava zemska zubo


Neka ona samo pjica bajkeee ja sam ipak fotojogenican cini mi se da sam i epotan
a tek kada pojastem tjcat ce ona zamenommmmm , pa da vidimo onda
idem sada sssmokic svima , ma moze i njoj ipak sam ja jez ..kujotujan jez

- 16:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #