Ježev blog

nedjelja, 05.12.2010.

Boco i cizmica

Bocoooooooooo šta mi radiš


Nasao sam cizmice i moram ih ocistiti za Svetog Nikoju

Bravo Boco


Imam puno posla


Vidim , Vidim,
Bocooooooooo ako nije tajna
šta si poželio da ti Sveti Nikola donese


Mislis tajna ,pa kako ce
Sveti Nikoja znati sta sam pozelio
ako je to tajna



Pa mislila sam , svatko ima neku tajnu


Nema se tu sta misliti ,
nema tajne.. nemaaaaaa
to sam ja epo spjemio
da tajna ne moze mene zafjkavati kako ona zeli ..
ne moze to proci kod mene ..ne moze
evo epo sam ti ekao .....nema tajni




Dobro Boco kad nema tajni reci mi što si poželio


Pa tako te vojim

Jezev blog -Jez Boco

pozelio sam da mi Sveti Nikoja donese
kutijicu sa sunkicom a Piko i Zimy nanaju
neka donese jos samooooo dvije ... nije to puno

Pusti me sada , idem cistit cizmicu





Ali Boco samo su dvije čizmice a vas je troje


Pa sta onda...
Sveti Nikoja ce u moju cizmicu staviti
jednu za Zimy i jednu sunkicuuu za mene ,
a u djugu za Piku
vidis sve sam ja jeesiooo ko pravi jez .



I tako Boco je sve lijepo objasnio i prionuo na posao ,
ipak ima dvije čizmice za očistiti a ovo dvoje spavaju.
Sve je pregledao , naradio se , bio je jako vrijedan.
Potom smo čizmice stavili na prozor.

Sada Boci preostaje da čeka
svoju javnuuuu tajnu.


Ovdje stvajno ima posla


Jezev blog

Vidi uf i iznjutjaaaaa teba cistiti, Boco se vidiii

Jezev blog



Jezev blog

Mojao bi namazati petu s vodenjim bojicama u cunoooo

Jezev blog



Jezev blog



Jezev blog

Ovo treba dobro lustrat



Jezev blog

Mogu majo i polizat ...nek se se sjaji

Ssmokiććććććć šaljem svemijski za moju Boooo
kiss

Vidi , vidi tko se to šulja ispod prozora



Mjauuu, prozor ... idem stavit svoju čizmicu ,
nesmije se Sveti Nikolaaa zabrinuti da sam je izgubila


Jezev blog





Jezev blog
Znam da će mi donjeti moju zelju ..Kitekat ..kitekat ..kite katttt ...mjauuuu



Spremite i vi svoju čizmicu
nađite si prozor , ovaj je zauzmet



- 10:15 - Komentari (10) - Isprintaj - #