Ježev blog

nedjelja, 27.06.2010.

Zeleni raj

Rekao je moj pijatelj Korni ,

dođi Boco u moj mali raj, možeš r ručat


Photobucket




Ma daaaa taman sam se povukao ispod vjata i ekao sam ovako
Ja ne papam maji raj ali sajaticu mogu .

Tako je Korny svoj mali zeleni raj prepustio Bocu
Nije ga smetalo što se Boco zavalio i tako reći plivao
po njegovom obroku.


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Strpljiv je Korny, pravi domaćin.
Istina da je Boco napravio malo nereda
ali nije to važno , bitno je da se lijepo nauživao
a sreća se zelenila svuda oko njega ,a Korni je imao društvo


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Lijepo je imati prijatelja i podijeliti s njim zeleni raj .
Naučili su moji mali ljubimci podijeliti ne samo obrok.


Jer trbuščić se napuni i to ne može biti sve, zar ne ?


Ono što moji ljubimci svakodnevno dijele i ostavljaju mom srcu
pogađate …to je ljubav, veselje i najveće prijateljstvo
koje nikad neće pogaziti, pregaziti, uništiti .


Biti nekom prijatelj
znači imati jedan beskonačni svemir zadovoljne duše.


Koliko duboka može biti ljubav procijenite sami sve što morate učiniti
zavirite u duše ovih malih bića i otkrit čete jedan puno ljepši svijet
nego što mi uopće možemo zamisliti.


Ono što je nama ponekad teško ili ne želimo, nećemo
za njih
taj mali svijet nije opterećen ni bogatstvom ni siromaštvom
I ako su ponekad gladni jer vas nije bilo pored njih cijeli dan
neće dotrčati na tanjurić
doletjet će upravo vama.


Zašto ?

Jednostavno


Vole vas


Posijala sam dvije tri kesice salate da Korniju
napravim njegov mali zeleni raj
a on ga je podijelio s Bocom
stvorili smo naš mali zeleni raj .


U tim tako sitnim zrncima na mom dlanu
izniklo je sve što sam poželjela.

Ne treba puno da biste stvorili mali raj
Svatko ga od vas nosi u sebi i ako vam ga netko poželi oduzeti
nemojte suditi, nemojte ih kriviti , čuvajte ono što imate
a imate puno.


I naposljetku radujte se kad netko stvori svoj mali raj u kojeg i vi možete uči
zato jer vas vole , čuvaju i paze duboko u svojoj duši.



Ajme Boco pa papao si od glave do pete


Photobucket

Ma sta , sajata se zajubila u mene i sada je nosim kuci

- 12:59 - Komentari (9) - Isprintaj - #