Ježev blog

petak, 07.08.2009.

Prijeti li i meni harač

Jezev blog,Hedgehog Finica,Pets,Animals,jezica jez,kucni ljubimac

Mamaaaa ..

a šta je to harač, o tome svi pričaju ovih dana

To ti je kad nemoš preć crtu na gore
nego ideš malo na doleeee



Fuf ..a kako ću poć u vrt , ako ne smim preć crtu
hoće li me harač ..
Pets,Hedgehog Finica,Animals



Uuuuuu kaže velika mama cijene odoše gore
fuffuff ..ništa ja ne vidim
kaže ona još ...plaće odoše dolje
fuffuu ..sad ti znaj ..kaže gore ..pa kaže dolje
ništa ja tu ne razumijem nut

Jezev blog,Hedgehog Finica,Hedgehog,Animals,Pets


Nije ni meni lako ..taj haraččč
penji se gore , pa oda opet dolje
valjda je i on stigao na moju stepenicu
fuffff ..baš mi se skližeeee


Jezev blog,Jez Jezica,Hedgehog,Hedgehog Finica,Animals,Pets

Ma Finice ne brini ti za harač


Uf , pa što je taj haraččč

Počeškaj se po glavi


Jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Finica,Animals,Pets

Ako se počnem češkati izletit će jedna
velika bodljica i pik pik harač .aaaaazubo

Jez Jezica,Jezev blog,Hedgehog Finica,Hedgehog,Pets,Animals

Nije mi samo jasno zašto su se svi naježili ...uf uf
pa znam ...svi će se pretvoriti u ježiće i Finica će
imati velikoo društvo.


Ajme Finice ali ti harač....iššš svojim jezikom rofl



Jez Jezica,Jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Finica,Animals,Pets,Igel

Ma idem ja svojim putem baš me briga za haračč

- 17:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #