Ježev blog

ponedjeljak, 01.06.2009.

Jagodice za Urednika

Jezev blog,u,Hedgehog Finica,Jez Jezica,Urednik,Jagodice,Slag

Zrakoplov nam je napisao ;

kako ste osvojile Urednika.????


Znala sam ja da se Urednik vrti oko mog malog vrta i čeka da sazriju jagodice. onda smo imale berbu, Bodljica je brala a ja sam izabrala najveće, složile sam sve na mojjj tanjurić , dala sam i svoju žličicu i stavilaa... šlagić

jezev blog,Hedgehog Finica,Jez Jezica,Jagodice

Veliki ssmokić Uredniku...fu fu , jel tako da su jagodice supersretan


Jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Finica,Jez Jezica,Pets



A daaaatiiii .... ispričam kako je bilo kada sam se probudila.
Bodo me je probudio u 22,30 , šetao je oko mog skloništa i moralaaa ..sam se probuditi.
Onda , sam ti ja izašla i on me je gledao ...bio je ispod stolice, odmah sam došla kod njega, a on ... on je malo puhao , ali nisam niti ja baš bez rijeći ...pa sam i ja malo puhala.
Bodljica je mislila da se svađamo ...ma ne mi smo samo malo pričali. Znaš on se nije micao ispod te velikeee stolice i ja sam mu pokazala put , ustvari znam da mu je sve bilo nepoznato pa sam ga željela malo oraspoložiti .Da znaš samo koliko sam krugova napravila , a on ...nije mrdao ispod te stolice...
Kako su dečki sramežljivi , ma sve ću ti ispričati sutra ili sutra poslije sutra ,
a sad lijepo popapaj jagodice imaš salveticu od lišća pa si pobriši usta da ne budeš musav kao ja ...tako meni Bodljica kaže ...musavice jedna i pogledaj filmić ..ssmokić tebi i svima koji dođu kiss



cerek

- 19:21 - Komentari (16) - Isprintaj - #