Ježev blog

petak, 17.04.2009.

Zajedno

Photobucket

Moja velikaaa mama i ja stalno spominjemo Dimija ,
fu fuf prošlo je tri tjedna i .......

Ovdje sam u vrtu , a Dimi me je to poslijepodne pratio ..
ustvari pazio je na mene
fu fuf kao da se ja ne znam čuvati i samaaaaaa

Fufuuu ipak mi nedostaje ...
košara je prazna .

Bodljica je sve očistila pa i košaru bubnula ju je u televiziji
koja se vrti i skakuče...fufu vesela mašinaaaaa

Rekla je samo

Finice to nije televizija

Ali ja znam to je televizija koja briše mirise fu fufff

Mamaaaa misli da ne osijetim njegov miris ... fu fufff

Stavila je visokooo njegovu košaru i tamo se osušila


Pravim se da ne osijetim miris ...pa se zavučem u
njegovu košaru i tamo ga mogu sanjati do kada........ ja želim


Photobucket


Jezev blog


Photobucket

Baš volim cipele , ali kada mama ne gleda onda smo ja i Dimi radili svašta.

Fu fufff tri tjedna a Dimija nema , a baš mi je znao izvuči cipele iz ormara
da se ne moram penjati fuuuuufffff

Fufff da su mi Pero i Miško i Đuro i i i .. Garfild bliže ...sve cipele bi bile u dvorištu

- 22:31 - Komentari (20) - Isprintaj - #