Ježev blog

utorak, 03.03.2009.

Fu fufff pobudila sam se

Photobucket

Kada se probudim Bodljica me po maziii

Photobucket

Svima pozdravčiććććććććć evo baš ovakooooo

Photobucket

Fu fuff moja velika mamaaaa ..puno me je mazila pa sam brzo ozdravila
a psttt znate li ....Bodljica je vidjela sve duplo , nije puno spavala pa je
vidjela dvije ..tri četiri Finice zujo ali mislimmm da ih je vidjela pettttzubo

Finice ..Finice ...tko to mene zafrkavaaaa


Fu fuff ... a da ti dodam naočaleeee fufuffff

E .....cerek Finiceeee moja , neki dan mi je auto prešao preko naočala i
ostale su cijele , istina malo su bile livo i desno ali okviri su izdržali


Fu fufff pa taj autić nije puno papaooo fufuff ..mršavkooo

Photobucket

Finica je dobro i opet je sve po starom .
Neolina evo da se uvjeriš da je najbolji veterinar Bodljica ,
ali pomogao je savjet naše drage Rusalke rU Ru ja je tako zovem ...

Fala ti Ru


Photobucket

Dimi nije mogao dočekati Finicu da se probudi , pa se je lijepo smjestio na komodu
blizu dva Flemenga , ma tu mu je najbolje ..ne diramo ga... pustili smo ga da spava
Dimi je jako dobar , ponekad je malo nestašan ali mi mu nestašluke opraštamo
on je postao naš ljubimac.

Photobucket

Čeka da se vratimo s posla , koje je to veselje kada nas ugleda .

U subotu mi je pomagao u vrtu , pa moramo pripremiti jagodice za Finicu .
Puno smo se naradili i jučer je Finica sve pregledala i baš joj je bilo lijepo.

Fu fuff baš volim što dolazi proljećepjeva

Dimy je zaspao , a Finica se još malo zabavlja, Bodljica... ona pjeva i dok spava zubo
Pa moram priznati da mi je zabavno,
želim vam ugodne sekundice
na Ježevom blogu ..pusa svima

zijev

Rock'n'roll & Hedgehog

- 06:00 - Komentari (26) - Isprintaj - #