Ježev blog

nedjelja, 08.02.2009.

Rođendanska fešta


Hedgehog Finica's Birthday
Prošlo je 6 mjeseci... ma još malo-- od kada je Finica slavila svoj treći rođendan , pa tu je ona
s Bodljicom , čekamo proljeće pusa svima


Photobucket

Na današnji dan rođena je Ježica ili Bodljica koja piše ovaj blog
o svojoj maloj mazici Finici



Photobucket

Moja majka je moja bajka , ona veli da sam njezin cvitak ...
provirila sam i ona mi je poklonila smješak .

U Zagrebu je te ,davne godine padao snijeg ...puno pahulja
i eto došla na svijet mala vodenjakinja.
Kažu da su vodenjaci umjetničke duše ..tko me poznaje ..
zna da je tako.

Preselili smo na more dok sam još bila mala i evo me tu sam
blizu plavog mora i bez njega ne bih mogla živjetu .

More je moja inspiracija , moja ljubav ..ustvari moje sve... što volim .


Danas mi je lijepo i to me veseli , zubo slušam o sebi kakva
sam bila dok sam bila mala ...nestašna i živa .

Crtala sam po pijesku, pa i po zidovima ..skrivečki .. poslije škole ,
ljeti trčala bosa... ko vjetar sam bila čas ovamo pa tamo ,
ponekad mirna i nemirna ..
Znala sam sve naranče i limune ,pa kako i ne bi kad sam se
verala po njima.
Puno je toga lijepoga bilo i u meni do danas ostalo .

Prošle godine došao je na red blog , pa evo me s vama ,
ustvari kao što dordora kaže postala sam i ja na neki način ovisnica :-))))


Jučer su bile velike pripreme i Finica se motala na sve strane i evo rezultata

Photobucket

Ovo je kolačić za MiniMaxine



Photobucket

Ovo smo mutili i mutili ..bilo je brašna na sve strane , pa kada sada pogledam nije loše Fufufffff

Photobucket

pa bilo je toga i više ..bućnica

Photobucket

polako se sve praznilo do prije 15 minuta ..stanje ...ovakvo

Photobucket

Poklončići nisu stali , samo jedan dio od meni najdražih


Moja je duša najsretnija i srce mi radi tak tak tak takatak takatakkkk

- 18:15 - Komentari (54) - Isprintaj - #